Christiansson
Medlem
01 apr 2014 - 31 mar 2015
Är EBD sedan början av månaden. Kvalificerade i Februari och blev uppdaterad i App och sas.se 10/4. Fortfarande inget fysisikt bevis. När jag loggar in på Diners (e-saldo) så visas fortfarande ett guldkort, fast den nya designen. Någon annan EBD med Diners som upplever något annat?
Beställde ett guldkort åt min bättre hälft ca. 10 april. Och min period är 01 apr 2014 - 31 mar 2015.
Idag kom guldkortet till henne, det går ut 06-16. Stämmer det verkligen? Det var attans i så fall.
Och jag har fortfarande inte fått något fysiskt kort, inte för att jag använder det så det spelar ingen roll.
Då stämmer det väl med vad som skrivits tidigare i tråden.
Fick idag den andra!!! Uppsättningen guldpaket inklusive välkomstbrev. Fast kvalificerade mig till Diamant i jan.
Var nog lite otydlig, har kvalificeringsperiod 1feb-31jan,Vad jag förstod skulle de bara uppgradera till Diamant "bakåt" f.r.o.m februari. Finns det flera som fått Diamant som har kvalificeringsperiod tidigare än februari? Har själv period 1:a Januari till 31:a December och har inte blivit uppgraderad.
Fick guldkortet häromdagen och den går ut 04/2016. Min kval.period är 01 aug 2013 - 31 jul 2014.