Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Är EBD sedan början av månaden. Kvalificerade i Februari och blev uppdaterad i App och sas.se 10/4. Fortfarande inget fysisikt bevis. När jag loggar in på Diners (e-saldo) så visas fortfarande ett guldkort, fast den nya designen. Någon annan EBD med Diners som upplever något annat?

Ställde frågan till Diners och fick följande svar idag:
"Korten börjar skickas ut idag, så under nästa vecka bör du ha fått ditt. Ha en skön helg/Maria"

Den som väntar får se...

Beställde ett guldkort åt min bättre hälft ca. 10 april. Och min period är 01 apr 2014 - 31 mar 2015.

Idag kom guldkortet till henne, det går ut 06-16. Stämmer det verkligen? Det var attans i så fall.

Och jag har fortfarande inte fått något fysiskt kort, inte för att jag använder det så det spelar ingen roll.

Fick guldkortet häromdagen och den går ut 04/2016. Min kval.period är 01 aug 2013 - 31 jul 2014.

Fick idag den andra!!! Uppsättningen guldpaket inklusive välkomstbrev. Fast kvalificerade mig till Diamant i jan. På mina SAS sidor är jag diamant, men det nya dinerskortet är guld + 2 st telefonstickers också guld.. Känns inte som systemen fungerar , och det kanske är många som "felskickat" som jag.. Dumkostnader för SAS.. Undrar när dom skickar rätt kort., kanske skall be om ett som inte är kopplat till Diners

Fick idag den andra!!! Uppsättningen guldpaket inklusive välkomstbrev. Fast kvalificerade mig till Diamant i jan.

Vad jag förstod skulle de bara uppgradera till Diamant "bakåt" f.r.o.m februari. Finns det flera som fått Diamant som har kvalificeringsperiod tidigare än februari? Har själv period 1:a Januari till 31:a December och har inte blivit uppgraderad.

Vad jag förstod skulle de bara uppgradera till Diamant "bakåt" f.r.o.m februari. Finns det flera som fått Diamant som har kvalificeringsperiod tidigare än februari? Har själv period 1:a Januari till 31:a December och har inte blivit uppgraderad.
Var nog lite otydlig, har kvalificeringsperiod 1feb-31jan,

Idag kom så det efterlängtade paketet. Blev Diamond 5/4 med kvalificeringsperiod 1 okt-30 sep så kortet kom exakt en månad efter. Bra jobbat SAS.

Toppen