Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Jacob

Medlem
FruSeaPlanePilot fick idag gratis uppgradering från Plus till Business ARN-ORD. För två veckor sedan fick vi gratis uppgradering till Plus BCN-ARN.

FruSeaPlanePilot är Diamond - har det något samband?
Grattis till henne! Det borde inte vara så eftersom personalen ännu inte kan se EBD-statusen i samband med en flygning (t.ex. på passagerarmanifestet). Det kommer ännu dröja något innan den funktionaliteten är på plats.
 

Thornado

Medlem
Ger SAS ut riktade erbjudanden att nå Diamond för 8000p till de som fick EBG via fast track-kampanjen i höstas? Fräscht isf. Här sitter man men drygt 100k i snitt de senaste två åren och inget P pga perioden börjar i oktober (65k sen dess). Har inte fått ett riktat erbjudande från SAS på säkert ett år...

/jageeintebitter

Jag tolkar det inlägget som att han ligger på 92k nu (förvisso inklusive 50k från fast track till guld), och därför får han en extra push att boka någon resa för att komma upp över 100k.
 

Mr.Smith

Medlem
Ger SAS ut riktade erbjudanden att nå Diamond för 8000p till de som fick EBG via fast track-kampanjen i höstas? Fräscht isf. Här sitter man men drygt 100k i snitt de senaste två åren och inget P pga perioden börjar i oktober (65k sen dess). Har inte fått ett riktat erbjudande från SAS på säkert ett år...

/jageeintebitter

Tror nog alla får mailet när man ligger nära? Jag har dock inte fått något, men har lite tjorv med min email. Han ligger alltså på 92K

Jag tolkar det inlägget som att han ligger på 92k nu (förvisso inklusive 50k från fast track till guld), och därför får han en extra push att boka någon resa för att komma upp över 100k.

Ja precis så.
 

magost

Medlem
Jag tror inte det pågår någon mer aktivitet på EB kontoret för att uppgradera de som hade periodslut JAN-MAR som inte blivit uppgraderade till EBD. Enda chansen för den som inte accepterar det är nog att ringa och tjata. Tror jag.
Eller är det någon som sitter inne med annan info från SAS?
 

Chrille

Medlem
Är det någon mer än Jacob som faktiskt fått EBD-kortet? Hos mig lyser det med sin frånvaro trots att det gått 20 dagar och ett tiotal legs sedan bekräftelsen på mina sidor och appen....
 

ante_77

Medlem
Är det någon mer än Jacob som faktiskt fått EBD-kortet? Hos mig lyser det med sin frånvaro trots att det gått 20 dagar och ett tiotal legs sedan bekräftelsen på mina sidor och appen....

Kan det vara så att du har "kombinerat" kort och får vänta tills att kreditkortsutgivaren är "up and running"?
 

Jonas H

Medlem
Jag har fick statusen uppflyttad till Diamond direkt efter min senaste resa den 7:e april och den 11:e april skrev de att "In a few weeks, you will receive your new Diamond card, a Smart Pass and baggage tags".
Inget nytt kort än så länge, däremot kom ett nytt Gold Smart Pass igår vilket känns lite onödigt eftersom det jag har gäller ett bra tag till .
 

Agö

Medlem
Jag har fick statusen uppflyttad till Diamond direkt efter min senaste resa den 7:e april och den 11:e april skrev de att "In a few weeks, you will receive your new Diamond card, a Smart Pass and baggage tags".
Inget nytt kort än så länge, däremot kom ett nytt Gold Smart Pass igår vilket känns lite onödigt eftersom det jag har gäller ett bra tag till .

Haha, identiskt här. Samma datum, samma Gold Smart Pass idag. Klockrent jobbat...
 
Toppen