Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Visa bifogad bild 127838

Har Avis höjt intjäningen för EBD+SAS MC? Bra med poäng för min senaste korta hyra. Trevligt oavsett.
Avis bokad via EuroBonus med EBD och betala med SAS MC ska ge 1500 + 1000.
Ofta strul med Avis så frågan är vad som blivit fel för dig, kan det ha varit kampanj som gett mer än de vanliga 1500, också saknas poängen för MC, den är rätt vanlig…

Ok, tack för svar. Jag brukar hyra med Plat så var lite osäker här. Det korrekta är alltså 1500+500. Kanske de slagit ihop posterna bara?

Är på ett Elite-hotell just nu första gången efter ha blivit SAS Diamond, och enligt SAS hemsida så gäller nedan förmåner för Diamond. Dock kände hon i receptionen inte till de alls, och när hon kollade med en kollega menade de på att de här var felaktiga och skulle tas bort från SAS hemsida.

Har ni stött på detta förut? Jag fick ändå mina vouchers tillslut (både från min Elitestatus och från diamondstatusen)

Hur blir jag EuroBonus Diamant-medlem? | SAS

ELITE HOTELS
Fri dagstidning.
Prioritet på väntelista.
Sen utcheckning (kl. 15.00) om det har beställts i förväg.
Restaurangkuponger för mat och dryck, värda 38 DKK/46 NOK/50 SEK/5 EUR/6 USD.

Jag blev igår nekad en äppelmust i GO med motiveringen att ”Dem har ändrat så att det är max 1 dryck per resa för diamanter”

Nu var det några veckor sedan jag var ute på tur sist men stämmer verkligen detta?

Jag blev igår nekad en äppelmust i GO med motiveringen att ”Dem har ändrat så att det är max 1 dryck per resa för diamanter”

Nu var det några veckor sedan jag var ute på tur sist men stämmer verkligen detta?

Ingen förändring. Du drog vinstlotten och fick träffa på en trött cabin-crew!

Jag skulle skicka feedback direkt till SAS kring detta.

Toppen