Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Har försökt innan utan att få till 2 Elite, men såg en kampanj om att man kan uppgradera sitt kort. Klickade och provade. Gick på 30 sekunder.

Så nu är det två Elitekort och 4 st 2-4-1 på max intjäning som gäller nästa år :)
Kanske är skillnad om man uppgraderar kortet, huruvida du får dubbla baspoäng får du gärna berätta om när du vet mer.

E1A26013-1BF4-4E7E-ACAF-C84FBD93A139.jpeg
Låg rätt över 80 tusen intjänade poäng och upptjäningsperiod som går ut sista Januari.

Sökte Norskt Amex Elite nu, vips 20K status-poäng in och voila Diamant inom 2 minuter!
Bra å vara tillbaka i värmen efter ett år som enkel guld :)

Last edited:
Har några månader kvar av min intjäningsperiod och tänkte kolla om det kommit något nytt och av intresse i Goodie Bagen. Till min förvåning så är det enda jag kan välja Concierge tjänsten som jag inte har behov för. Håller SAS på att avveckla "välkomstgåvan", eller ska vi misstänka någon form av IT strul?

Attachments

• goodie bag.jpg
    goodie bag.jpg
    41,8 KB · Visningar: 407
Har några månader kvar av min intjäningsperiod och tänkte kolla om det kommit något nytt och av intresse i Goodie Bagen. Till min förvåning så är det enda jag kan välja Concierge tjänsten som jag inte har behov för. Håller SAS på att avveckla "välkomstgåvan", eller ska vi misstänka någon form av IT strul?
Troligen avveckling. Det sas (hehe) för flera år sedan vid någon meet & greet att den skulle tas bort för att istället fokusera på andra saker som är av större värde för EBD.

Vad man kan välja beror på vilket land man bor i. Bor man i Sverige så har man tio ytterligare val, inget speciellt upphetsande dock.

Toppen