Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Flytoheaven

Medlem
Har precis börjat ny period. men så här såg det ut för mig när jag nådde EBD för första gången. Troligtvis blir det EBD i år igen om jag taktar samma denna period.
sas EBD.png
sas EBD 2.png
 

BCflyer

Medlem
Ovanligt mycket SAS i år. Som vanligt god marginal då jag har kvalificeringsår 1/7 till 30/6
 

Attachments

  • 8A8092B8-630B-4CCB-9D37-2C1171DBC44A.jpeg
    8A8092B8-630B-4CCB-9D37-2C1171DBC44A.jpeg
    150,9 KB · Visningar: 455

PhNi

Medlem
Klev upp på gräddhyllan jag med för några veckor sedan. Varit EBG ett par år men aldrig EBD. Får se hur många legs till det blir innan året är slut (samma kvalifikationsperiod). Nästa period blir det att jaga Diamond på baspoäng istället för legs.
Har fortfarande inte bestämt mig vad man ska ta från den oerhört påkostade goodie bagen, några tips?
 

Attachments

  • D6FC9464-6631-4F6A-BA6B-45773132D30C.jpeg
    D6FC9464-6631-4F6A-BA6B-45773132D30C.jpeg
    40,9 KB · Visningar: 455
Klev upp på gräddhyllan jag med för några veckor sedan. Varit EBG ett par år men aldrig EBD. Får se hur många legs till det blir innan året är slut (samma kvalifikationsperiod). Nästa period blir det att jaga Diamond på baspoäng istället för legs.
Har fortfarande inte bestämt mig vad man ska ta från den oerhört påkostade goodie bagen, några tips?
Georg Jensen skålen. Den är fin. Vill du inte ha den själv - ge bort som present.
 

SimonXYZ

Medlem
Jag tänkte förnya min frus Gold-kort genom att ge bort som Diamant. Vad händer om jag ger bort nytt Guld-kort innan hennes gamla har gått ut? Har någon provat och kan bekräfta att Guld-kortet förlängs med ett år? Jag tycker så klart att det ska funka, men det skulle inte förvåna mig om det inte funkade.
 
Jag tänkte förnya min frus Gold-kort genom att ge bort som Diamant. Vad händer om jag ger bort nytt Guld-kort innan hennes gamla har gått ut? Har någon provat och kan bekräfta att Guld-kortet förlängs med ett år? Jag tycker så klart att det ska funka, men det skulle inte förvåna mig om det inte funkade.
När jag provade så gick det inte, hon kunde inte ta emot det eftersom hon redan hade Guld. Så det gick inte förrän efter hennes grace period hade gått ut. Men det var ett par år sen, jag provade det, numera gör jag det alltid efter hennes status gått ut.
 

palmen

Moderator
Jag tänkte förnya min frus Gold-kort genom att ge bort som Diamant. Vad händer om jag ger bort nytt Guld-kort innan hennes gamla har gått ut? Har någon provat och kan bekräfta att Guld-kortet förlängs med ett år? Jag tycker så klart att det ska funka, men det skulle inte förvåna mig om det inte funkade.
Tidigare har det inte gått om personen var guld. Någon påstod dock att det fungerade nu, men aldrig sett något bevis för det.
 
Toppen