Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

mika

Medlem
Hur kommer det sig att jag bara har Quintessentially Lifestyle som alternativ i goodie bag? Väntat några månader på att något annat ska dyka upp men det har det inte gjort och utgått från att det är samma situation för samtliga EBD, men av ovan att döma så kan andra beställa andra gåvor? Någon som har koll på varför jag inte ser övriga produkter i goodie bag?

Det kan bero på din adress (om utanför skandinavien). Jag har aldrig kunnat se något annat än Quintessentially Lifestyle när jag har varit skriven i Schweiz. När jag var skriven i Sverige kunde jag se allt annat som finns.
 

Jansson75

Medlem
Hur kommer det sig att jag bara har Quintessentially Lifestyle som alternativ i goodie bag? Väntat några månader på att något annat ska dyka upp men det har det inte gjort och utgått från att det är samma situation för samtliga EBD, men av ovan att döma så kan andra beställa andra gåvor? Någon som har koll på varför jag inte ser övriga produkter i goodie bag?

Vad skumt. Jag kunde välja på en mängd saker i förra veckan som högtalare, hörlurar, handdukar, skålar, muggar etc etc.
 

palmen

Moderator
Hur kommer det sig att jag bara har Quintessentially Lifestyle som alternativ i goodie bag? Väntat några månader på att något annat ska dyka upp men det har det inte gjort och utgått från att det är samma situation för samtliga EBD, men av ovan att döma så kan andra beställa andra gåvor? Någon som har koll på varför jag inte ser övriga produkter i goodie bag?
Troligtvis har du din adress utanför Skandinavien
 

BCflyer

Medlem
Efter nattens uppdatering har man gjort något med möjligheten att ge bort guldkort. Vad kan vi förvänta oss för "enhacements" nu?
 

Attachments

  • Give away.JPG
    Give away.JPG
    17,4 KB · Visningar: 274

P.Andersson

Medlem
Hej, har ca 20,000 poäng kvar till diamond (brytpunkt 30januari) . Lite osäker om jag kommer nå upp i antal baspoäng endast via resor. Är det möjligt att uppgradera mitt amex premium till elite och på det sättet få 20 000 baspoäng? Och i så fall - är det värt den extra kostanden för att bli diamond?
 

Canadien

Medlem
Hej, har ca 20,000 poäng kvar till diamond (brytpunkt 30januari) . Lite osäker om jag kommer nå upp i antal baspoäng endast via resor. Är det möjligt att uppgradera mitt amex premium till elite och på det sättet få 20 000 baspoäng? Och i så fall - är det värt den extra kostanden för att bli diamond?
1) Ja det är möjligt
2) Det kan du bara själv svara på. Hur många gratis Mikkeller kommer du få som du annars skulle betalt för. Har mottagaren av ett EBG som du kan ge nytta av det e t c.

Se till att bli värvad av någon av månadens värvare här på forumet.
 
Toppen