Har för mig att Pandion Smart Pass är svart/mörkt eller i alla fall mörkare där Diamond är vitt.Pandions smart pass är väl också svart?
Nej, Diamond smartpass. Pandion är mörkare, ses härÄr det Diamond smart pass på Bildts telefon? FOTO: BJÖRN LINDAHL / Aftonbladet (från Carl Bildt rasar mot Svenska kyrkan: ”Be om förlåtelse” | Aftonbladet )-
Visa bifogad bild 77374
Nix, flög alldeles för omedvetet förr i tiden. Har fem år kvar till lifetime Gold.Medlem sen -92, imponerande! Redan kvalat in för lifetime Gold?
Nix, flög alldeles för omedvetet förr i tiden. Har fem år kvar till lifetime Gold.
Får mig att tänka på två herrar som satt framför mig på flyget för nån vecka sedan, den ena hade 800K och den andra dryga 500K. Dom hade aldrig plockat ut nån resa. Typ ”numret är ju inskrivet vid alla bokningar” så då kommer ju poängen in.
Undrar hur mycket poäng som ligger på konton hos personer som aldrig kommer använda dom
Men du är ju inom räckhåll för en lifetime![]()
Fy så otrevligt detta är. Ren katastrof. Den där kabinklassen verkar ha havererat totalt.Diamond-recognition för första gången!
Klagade på den totalt oätliga maten på SK904 i Plus - jag tyckte maten hade så låg kvalitet att jag hellre ville ha en burk "Cup of Noodles" till middag (vilket i sig är sorgligt, men det var 10 gånger bättre än den fullkomligt vidriga anrättning som serverades). Traskade bak hela vägen till kabinpersonalen längst bak och bad om en sådan. Fick ett ganska otrevligt svar att det är det här som bjuds, och att jag får köpa nudlar efter serveringen om det inte passar.
Döm till min förvåning när en i kabinpersonalen efter några minuter dök upp med en burk snabbnudlar ändå och en kommentar att "ja, du är ju diamond så jag bjuder på den här för den här gången".
På samma flygning bad jag för övrigt om chips istället för mandlar till drinken då jag är allergisk mot just mandlar (brukar gå bra). Fick ett nekande svar att det inte serveras, men efter en stund kom de tillbaka med en påse chips ändå.
Rent ombordsservicemässigt är det här är den främsta Diamond-recognition jag har fått av SAS någonsin. Oklart om det är positivt eller negativt.
Tänkte "vad trevligt" när jag läst första meningen i inlägget. Efter vidare läsning känns det sorgligt i denna upplevelse skall bokföras under recognition... Gött att du fick det du önskade, men det är ju allt för mycket friktion.Diamond-recognition för första gången!
Klagade på den totalt oätliga maten på SK904 i Plus - jag tyckte maten hade så låg kvalitet att jag hellre ville ha en burk "Cup of Noodles" till middag (vilket i sig är sorgligt, men det var 10 gånger bättre än den fullkomligt vidriga anrättning som serverades). Traskade bak hela vägen till kabinpersonalen längst bak och bad om en sådan. Fick ett ganska otrevligt svar att det är det här som bjuds, och att jag får köpa nudlar efter serveringen om det inte passar.
Döm till min förvåning när en i kabinpersonalen efter några minuter dök upp med en burk snabbnudlar ändå och en kommentar att "ja, du är ju diamond så jag bjuder på den här för den här gången".
På samma flygning bad jag för övrigt om chips istället för mandlar till drinken då jag är allergisk mot just mandlar (brukar gå bra). Fick ett nekande svar att det inte serveras, men efter en stund kom de tillbaka med en påse chips ändå.
Rent ombordsservicemässigt är det här är den främsta Diamond-recognition jag har fått av SAS någonsin. Oklart om det är positivt eller negativt.
+1. Det där var rent bedrövligt. Bra att just hen fick recognition men det där bemötandet var hemskt på så många sätt...Fy så otrevligt detta är. Ren katastrof. Den där kabinklassen verkar ha havererat totalt.