Påverkar "specialmat(vegetarian)" möjlighet att få en CU eller Plusgrade? Någon som har lyckats?
Om det är poängen från resan dit som ska ge dig ebg skulle jag säga att sannolikheten är mycket låg. Troligen har poängen inte ramlat in så att du är ebd i tid för flygningen - och ännu mindre chans på i tid för cu.Då jag saknar 5000 baspoäng för att bli Diamond åker jag iväg på min första mileage-run till HKG med SAS. Åker Business dit som EBG och hem 2 dagar senare som förhoppningsvis nybliven EBD i Plus. Nu till min fråga, Hur stor är sannolikheten att man kan få en CU till Business från Plus på hemresan? Finns det en liten liten möjlighet eller ska man buda på en uppgradering?
Om det är poängen från resan dit som ska ge dig ebg skulle jag säga att sannolikheten är mycket låg. Troligen har poängen inte ramlat in så att du är ebd i tid för flygningen - och ännu mindre chans på i tid för cu.
Det här har diskuterats till leda...ett guldkort kan ges bort för varje gång du blir Diamond. Hur många gånger kommer du ha uppnått Diamond den 1a februari?Jag kom precis över Diamond-gränsen för första gången, sista månaden i min kvalperiod som går ut nu i Januari.
Jag kan ge bort ett guldkort nu, står "Som EuroBonus Diamondmedlem kan du gir bort 1 Gullkort eller 2 Sølvkort. Din nåværende kortkvote utløper 31 January 2018."
Vad tror ni, om jag ger bort ett nu kommer kommer det påverka om jag får gett bort ett till efter 31/1 eller ej?
Jag vill ge bort 1 till en vän men han har fortfarande guld i grace-period så kan inte det förrän 1e Mars.
Strategi?
Yes och det går inte längre att hoppas på att kunna ge bort både före och efter ditt brytdatumOk, lite missvisande text då att min kvot går ut 2018-01-31. Men om jag väntar med att ge bort förs det över efter det datumet alltså?
B
Om du väntar till efter 31 januari så har du missat ett kort att ge bort.Ok, lite missvisande text då att min kvot går ut 2018-01-31. Men om jag väntar med att ge bort förs det över efter det datumet alltså?
B