Jag har visserligen koll på hur det funkar men det hade varit intressant att få en sammanställning av @Skogi vad han betalade och vad utfallet blev i poäng.
Du har rätt Johan, möjligheten till att kunna fälla ner ryggstödet gör 12F något vassare. Jag antar att det mest har blivit en vanesak med 11-raden då jag sällan fäller.
Får jag, som är helt okunnig när det gäller mileage runs, vara så fräck att fråga vad du fick betala för dagens itinary och hur mycket EuroBonus poäng du fick som belöning?
Vilken dag! Hoppas att det inte dröjer alltför länge innan nästa äventyr.
Jag tror inte detta är rätt tråd för att försöka finna någon logik...
Skämt åsido, nu vet jag inte om skogi kvalificerar på poäng eller legs denna gång. Men oavsett, har man endast ett eller några få år kvar till LTG kanske man bedömer att man kan räkna hem det även om en "vanlig" beräkning av poäng per krona (eller kronor per ben) inte ser superlockande ut.
Jag har visserligen koll på hur det funkar men det hade varit intressant att få en sammanställning av @Skogi vad han betalade och vad utfallet blev i poäng.
Vänner, vänner - håll ut. Precis som @Karlssonskan skriver så kommer det en sammanställning i slutet av tråden. Huruvida den kommer att vara logisk och ekonomiskt försvarbar, det återstår att se.