Senaste nytt

Dela din åsikt om vårt medlemsprogram (Strawberry)

Fick detta på mailen idag:

INBJUDAN FRÅN STRAWBERRY LOYALTY TEAM

Välkommen till exklusiv medlemskväll

Kära medlem, vi på Strawberry sätter stort värde på ditt engagemang. Som en av våra mest lojala medlemmar vill vi ge dig direkt inflytande på vägen framåt. Din feedback är helt avgörande för att vi ska kunna vidareutveckla och skapa ett ännu bättre lojalitetsprogram.

Därför vill vi bjuda in dig till en trevlig och informell kväll på fantastiska Clarion Hotel Draken tillsammans med oss i Loyalty-teamet och några utvalda medlemmar. Vi vill gärna tacka dig för ditt tålamod, höra vad du har på hjärtat och dela lite om vad vi jobbar med bakom kulisserna just nu. Vi inleder med något gott i glaset innan vi sätter oss till bords för en gemensam middag och ett trevligt samtal.

• Datum: [maskerat]
• Tid: 17:30
• Plats: Våning 32, Hotel Draken
• Antal: Du är välkommen att ta med en gäst

Vi ser fram emot att träffa dig för en trevlig kväll!
Hälsningar från oss i Strawberry Loyalty Team

Jag vill anmäla mig - klicka här

Vi har ett begränsat antal platser denna kväll, så det är först till kvarn som gäller. Anmälan är bindande.

Med vänliga hälsningar/Kind regards

Strawberry Loyalty Team

Experience Team
E-mail: [maskerat]
Evenemangsgatan 48 • 169 56 Solna, Sweden

Fick detta på mailen idag:

INBJUDAN FRÅN STRAWBERRY LOYALTY TEAM

Välkommen till exklusiv medlemskväll

Kära medlem, vi på Strawberry sätter stort värde på ditt engagemang. Som en av våra mest lojala medlemmar vill vi ge dig direkt inflytande på vägen framåt. Din feedback är helt avgörande för att vi ska kunna vidareutveckla och skapa ett ännu bättre lojalitetsprogram.

Därför vill vi bjuda in dig till en trevlig och informell kväll på fantastiska Clarion Hotel Draken tillsammans med oss i Loyalty-teamet och några utvalda medlemmar. Vi vill gärna tacka dig för ditt tålamod, höra vad du har på hjärtat och dela lite om vad vi jobbar med bakom kulisserna just nu. Vi inleder med något gott i glaset innan vi sätter oss till bords för en gemensam middag och ett trevligt samtal.

• Datum: [maskerat]
• Tid: 17:30
• Plats: Våning 32, Hotel Draken
• Antal: Du är välkommen att ta med en gäst

Vi ser fram emot att träffa dig för en trevlig kväll!
Hälsningar från oss i Strawberry Loyalty Team

Jag vill anmäla mig - klicka här

Vi har ett begränsat antal platser denna kväll, så det är först till kvarn som gäller. Anmälan är bindande.

Med vänliga hälsningar/Kind regards

Strawberry Loyalty Team

Experience Team
E-mail: [maskerat]
Evenemangsgatan 48 • 169 56 Solna, Sweden
Jape, fick också den imorse. Synd att det inte passar, Annars hade dem fått höra exakt vad jag tycker om skiten.

Jape, fick också den imorse. Synd att det inte passar, Annars hade dem fått höra exakt vad jag tycker om skiten.

Jag anmälde mig men vi får se när det närmar sig om jag tycker det är värt att själv bekosta resa + övernattning för att få middag + gnälltillfälle.

Toppen