mha321
Medlem
Det indikerar bara att jag är collateral damageDet är väl MBCC, Köpenhamn marathon och hockey VM samtidigt under denna period.
Det indikerar bara att jag är collateral damageDet är väl MBCC, Köpenhamn marathon och hockey VM samtidigt under denna period.
Troligtvis inte om du inte själv ligger på för att få en sådan ombokning.Vad tror ni, kommer SAS att boka om mig från Köpenhamn-Amsterdam till Malmö-Stockholm-Amsterdam om det blir strejk?
Strejk 8 maj. Lockout 14 maj.Jag kollar på att göra en längre weekendresa och landa sent den 12:e alt 13:e på kvällen i CPH.
Berlingske har en artikel om att lockouten skall börja den 12:e, men det borde väl vara den 14:e?
19 timers dramatisk armlægning endte uden aftale: Forligsmanden udskyder konflikt for sidste gang
Det är inte så att jag misstror dig men finns det någon pålitlig källa som bekräftar att de lämnade fel info först och att det nu är 6e som gäller? Lite allergisk mot att tro på allt som tidningar skriver.Det är den 6 och 12 maj som gäller. Står i alla tidningar i Danmark. De hade angivit fel datum av misstag inatt.