Senaste nytt

Dagens bild

Efter en lång dag med dottern och promenad runt hela centrala London är detta exakt vad man inte vill ha, de mogna extinction rebellion barrikaderade Tower Bridge så polisen stängde av den och vi inte kunde ta oss tillbaks till hotellet utan att ta oss tillbaks till föregående bro. Denna bilden är vid avstängningen 20 meter från vårt hotell.

20210830_172644.jpg

Otränad och Vätternrundan imorgon natt!

Jag tar till en Ungersk huskur och hoppas att Unicum ska göra under! :rolleyes: Inköpt på årets sommaresa tillsammans med @bnr.

72091C2F-C277-4215-82DD-CD96527E7C4C.jpeg

Som en del av årets runda så cyklar jag på en specialdesignad Trek-cykel för Barncancerfonden - och jag och mina syskon passar därför på att samla in pengar i en bössa.

Skulle vara skoj, och inte minst motiverande att få er support :cool:

Vätternrundan och Barncancerfonden | Barncancerfonden

Anser inte moderatorerna att det är passande att länka till insamlingen så tas det givetvis bort.

Otränad och Vätternrundan imorgon natt!

Jag tar till en Ungersk huskur och hoppas att Unicum ska göra under! :rolleyes: Inköpt på årets sommaresa tillsammans med @bnr.

Visa bifogad bild 121033

Som en del av årets runda så cyklar jag på en specialdesignad Trek-cykel för Barncancerfonden - och jag och mina syskon passar därför på att samla in pengar i en bössa.

Skulle vara skoj, och inte minst motiverande att få er support :cool:

Vätternrundan och Barncancerfonden | Barncancerfonden

Anser inte moderatorerna att det är passande att länka till insamlingen så tas det givetvis bort.
Bidrag skickat - 200 cl.

Toppen