Musen var en HON(a)Taggen skrev:Den missade jag när jag var där igår. Undrar om den har Senator-status?Klicka för att utvidga...
Buffy skrev:Hämtar upp en fransman på Arlanda och här står denna fina kärra retro livery.Visa bifogad bild 99806Klicka för att utvidga...
aldrighemma skrev:Vi fick finbesök vid dagens dyk utanför Gili T, Indonesien:Visa bifogad bild 99840Klicka för att utvidga...
aldrighemma skrev:Vi fick finbesök vid dagens dyk utanför Gili T, Indonesien:Visa bifogad bild 99840Klicka för att utvidga...
Ja, det var en Whitetip, spetsen syns inte så bra mot sanden på bilden. bilden är från ca 28 m därav det kraftiga blåsticket.mtlmr skrev:Är det en Whitetip med den mest diskreta tippen jag sett eller något annat?Klicka för att utvidga...
Provade 12 årgångar från 2015 till 1967.Diamond-in-the-ruff skrev:WOW!Vilket år var bäst?Klicka för att utvidga...
Tack för tips!Buffy skrev:Mina favoriter var 2010, 1995 och 1970.Klicka för att utvidga...
Ett favorit slott, även om de haft en liten down-period de senaste åren.Buffy skrev:Visa bifogad bild 99892Lite dåtid i nutid.Klicka för att utvidga...
kan vara så men tycker de är på väg åt rätt håll. Provade deras nya toppvin Le Plateau som fick 95 poäng av wine spectator igår, sjukt kompakt och stor lagringspotential.Christiansson skrev:Ett favorit slott, även om de haft en liten down-period de senaste åren.Klicka för att utvidga...