![]()
Nån som kan förklara hur de tänkte här. Dosan passar bra men annars kan man inte lägga mycket där.
Glasögonhållare skulle jag tippa på. Men det är svårt att se var facket är någonstans i förhållande till sätet på din bild.
![]()
Nån som kan förklara hur de tänkte här. Dosan passar bra men annars kan man inte lägga mycket där.
Matbrickan börjar vid springan. Dessa är alltså under på var sida om mitten. Det är på Swiss A220.Glasögonhållare skulle jag tippa på. Men det är svårt att se var facket är någonstans i förhållande till sätet på din bild.
![]()
Den har hängt på min väska under ganska lång tid. Kan inte minnas hur jag fick den men förmodligen från farsan (och han har hängt en del i Åmål så skulle kunna vara därifrån)Jag reagerade mest på den lille gubben som ser ut att komma från Åmål. Jag har nog 10-talet sådana i olika varianter boendes hos mig.![]()
Fickorna är till för snusdosor.![]()
Är det inte Ampelmann som brukade bo i Östberlin?Den har hängt på min väska under ganska lång tid. Kan inte minnas hur jag fick den men förmodligen från farsan (och han har hängt en del i Åmål så skulle kunna vara därifrån)
Nej det skulle stå RPG (Little Pig 737-600) men min telefon verkar vilja rätta det till RKP....Hmm, det där är väl inte LN-RKP?!