Sluta nu upp med dessa bilder. Jag har ju just varit tvungen att tacka nej till ett tredagars jobb-uppdrag i Sorrento! Detta är elakt!Senator skrev:Den lilla hamnen i Sorrento, sätt från fantastiska Ristorante Bagni Delfino där personalen var överlyckliga att se oss igen med en liten bambinoKlicka för att utvidga...
mha321 skrev:Sluta nu upp med dessa bilder. Jag har ju just varit tvungen att tacka nej till ett tredagars jobb-uppdrag i Sorrento! Detta är elakt!Klicka för att utvidga...
Senator skrev:Den lilla hamnen i Sorrento, sätt från fantastiska Ristorante Bagni Delfino där personalen var överlyckliga att se oss igen med en liten bambinoDu har en liten enklare (jämfört med Delfino) fiskrestaurang, Porta Marina, på motsatt sida hamnen som jag kan rekommendera. Ligger längst ut på piren med enkla möbler men mycket god fisk och läskande aperolKlicka för att utvidga...
Kan bara instämma @Senator, vi har besökt Sorrento +10 gånger. Alltid bott på Hilton med sin magiska utsikt från sjunde våningen!Senator skrev:Rule number 1: man tackar inte nej att åka till Sorrento...någon gångVi älskar denna stadKlicka för att utvidga...
Jag vet inte hur det fungerar i verkligheten men enligt bilden, det ser ut som om man inte får gå in genom Entrance 3 (det finns en sticker om inträdesförbud).Vixit skrev:Rysk logik @ DME... jag valde Entrance 3Visa bifogad bild 79775Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Jag vet inte hur det fungerar i verkligheten men enligt bilden, det ser ut som om man inte får gå in genom Entrance 3 (det finns en sticker om inträdesförbud).Klicka för att utvidga...
Love that beerGerad88 skrev:Visa bifogad bild 79622Hilton Arubalite öl innan lunchen!Klicka för att utvidga...
Senator skrev:Det här är det motto jag hoppas vi kan få till på BC efter mycket tjafs på senare tidKlicka för att utvidga...