Dagens bild
J JNH Medlem 15 September 2018 #2 022 Kval till Ferrari cup. Det blev nån svensk på 8:e plats i första racet för dagen.
Buffy Medlem 15 September 2018 #2 023 JimmyH skrev: Visa bifogad bild 79590 Klicka för att utvidga... Åh härligt, hinner nog inte i år
Andreas Ekman Medlem 15 September 2018 #2 024 Bröd, bakverk och maskiner i överflöd. Man behöver varken gå hungrig eller törstig.
ekf Medlem 15 September 2018 #2 025 Tack @Budgetresenär för tipset i tråden http://www.businessclass.se/forum/threads/pilot-for-a-day-testa-på-att-flyga-ett-flygplan.93153/, idag bar det av för en liten tur över Malmö. Tyvärr fick jag inte cirkla Turning Torso själv, men över svenska fästet till Öresundsbron gick bra
Tack @Budgetresenär för tipset i tråden http://www.businessclass.se/forum/threads/pilot-for-a-day-testa-på-att-flyga-ett-flygplan.93153/, idag bar det av för en liten tur över Malmö. Tyvärr fick jag inte cirkla Turning Torso själv, men över svenska fästet till Öresundsbron gick bra
Senator Moderator 15 September 2018 #2 026 En spektakulär sensommardag i Zurich avslutades med middag och drink på Hotel Storchen Zürich
S squeezen Medlem 15 September 2018 #2 027 Får man väl va nöjd med. Rätt kass utd, men en ”fin” tröja iaf...
chazzie Medlem 15 September 2018 #2 028 Ricci skrev: Jag körde lite powerwalk runt Balzers ikväll. Klicka för att utvidga... Jag var i Liechtenstein förra helgen, det var fantastiskt vackert, dyrt men jag njöt av varenda sekund, förstår att promenaden var angenäm
Ricci skrev: Jag körde lite powerwalk runt Balzers ikväll. Klicka för att utvidga... Jag var i Liechtenstein förra helgen, det var fantastiskt vackert, dyrt men jag njöt av varenda sekund, förstår att promenaden var angenäm
B Berglund Medlem 15 September 2018 #2 029 squeezen skrev: Visa bifogad bild 79602 Får man väl va nöjd med. Rätt kass utd, men en ”fin” tröja iaf... Klicka för att utvidga... 13 rätt är respekt! Bravo!
squeezen skrev: Visa bifogad bild 79602 Får man väl va nöjd med. Rätt kass utd, men en ”fin” tröja iaf... Klicka för att utvidga... 13 rätt är respekt! Bravo!