Senaste nytt

Dagens bild

Ibland är de enklaste ideerna de bästa

DSC_5868.JPG

Var det inrikes? Då gäller bara en alkohol.
Vissa andra kortare sträckor i Europa har ingen servering av mat heller, så för att kunna svara på din fråga behöver vi veta vilken sträcka det gäller.
Var SVG-CPH förväntade mig en bättre upplevelse än vad de levererade kontra biljettpriset ;-)

Var SVG-CPH förväntade mig en bättre upplevelse än vad de levererade kontra biljettpriset ;-)
Vad en biljett kostar har inget att göra med vilket servicekoncept som erbjuds ombord.
Det är en väldigt kort flight så att det inte är full servering är helt i linje med vad sas erbjuder, dock borde man kunnat få mer än en dryck.

Enig, mycket trevligt! Copy cat med 'nya' koncerthuset i København mht platser bakom orkestern. Hoppas det var en god koncert (Mahler med Concertgebouw månne?).

Btw Även detta krypavstånd till Golvet.de :p

Finns många kopior, inte bara København. De nya konserthusen i Paris och Hamburg ser även de lika ut på insidan med ”vinberg” runt om orkestern.

Japp, Mahlers sjunde symfoni. Kan vara det bästa framförandet av det verket jag hört live hittills sen jag började älska Mahlers musik. Det är intressant när man går på en klassisk konsert och verkligen inte hittar något att anmärka på. #nörd

Toppen