Var SVG-CPH förväntade mig en bättre upplevelse än vad de levererade kontra biljettpriset ;-)Var det inrikes? Då gäller bara en alkohol.
Vissa andra kortare sträckor i Europa har ingen servering av mat heller, så för att kunna svara på din fråga behöver vi veta vilken sträcka det gäller.
Så de vill att gästen ska göra check av rummet ? En gång när jag kom upp till mitt hotellrum stog det en man i rummet , jag stängde dörren och gick ner till receptionen och sa det är någon i mitt rum ...
Vad en biljett kostar har inget att göra med vilket servicekoncept som erbjuds ombord.Var SVG-CPH förväntade mig en bättre upplevelse än vad de levererade kontra biljettpriset ;-)
Enig, mycket trevligt! Copy cat med 'nya' koncerthuset i København mht platser bakom orkestern. Hoppas det var en god koncert (Mahler med Concertgebouw månne?).Detalj från foajéområdet i Berliner Philharmonie (1960–63). Älskar det här konserthuset!
Visa bifogad bild 145329
Enig, mycket trevligt! Copy cat med 'nya' koncerthuset i København mht platser bakom orkestern. Hoppas det var en god koncert (Mahler med Concertgebouw månne?).
Btw Även detta krypavstånd till Golvet.de![]()