Golfkillen
Medlem
Säng, champagne, mat och diverse har du också hemma. Flyger du bara med Ryanair och väljer misaligned säte utan fönster?Nej. Fönster har jag hemma, så jag klarar mig utan dessa när jag flyger.
Säng, champagne, mat och diverse har du också hemma. Flyger du bara med Ryanair och väljer misaligned säte utan fönster?Nej. Fönster har jag hemma, så jag klarar mig utan dessa när jag flyger.
Nej. Fönster har jag hemma, så jag klarar mig utan dessa när jag flyger.
Mat är faktiskt inte det jag har mest av i kylskåpet. Champagne brukar det dock finnas gott om.Säng, champagne, mat och diverse har du också hemma. Flyger du bara med Ryanair och väljer misaligned säte utan fönster?
Vilken var bäst?Inte var dag man kan ha en Krugprovning - Cuvée mot 2004!
Visa bifogad bild 76998
Visa bifogad bild 76991
Borde köpa eller måla dit en sydkoreansk flagga när du är i farten de har ju inte rätt att behandla dig dåligt efter sättet som Tyskland uppförde sig mot Sverige, som man brukar säga Karma is a bitchVisa bifogad bild 76999
Vad tror ni händer om/när man imorgon åker CPH-FRA-ICN i biz+first (4h i FCT) med denna tröja?
Så jävla gött!!
Ja, akta dig för danskarna eller?Visa bifogad bild 76999
Vad tror ni händer om/när man imorgon åker CPH-FRA-ICN i biz+first (4h i FCT) med denna tröja?
Så jävla gött!!
Man ska vara stor i förlusten men även när man vinner. Kan personligen tycka att man inte sparkar på den som ligger även om det är skönt att Tyskland åkt ut efter deras beteende.Visa bifogad bild 76999
Så jävla gött!!