Jönsson
Medlem
Oj jäklar! Det där hade man somnat på.Thai Smile Premium Economy i fredags från Penang till Suvarnabhumi.
Vi bad om ett par ”Whiskey on the rocks” till kaffet.
Man får inte klaga på kvantiteten i glasen.
Visa bifogad bild 68894
Oj jäklar! Det där hade man somnat på.Thai Smile Premium Economy i fredags från Penang till Suvarnabhumi.
Visa bifogad bild 68894
Oj jäklar! Det där hade man somnat på.
Thai Smile Premium Economy i fredags från Penang till Suvarnabhumi.
Visa bifogad bild 68894
Det är det väl alltid med Lufthansa? Eller kan man faktiskt bli utan det även i business?
Alltid seat block vad jag vet.
Nja, ca 18000 bth t.o.r, men bästa alternativet sedan Thai slutade flyga till Penang.Verkligen! Är deras PE prisvärd i övrigt?
Precis min tanke. Särskilt när man har gång plats, det kan vara lite trångt vid fönstret med den låga kabinen om man är lång.Om jag ser rätt så var Trekker på en CRJ-900. Här blir seat block extra bra då det är 2-2, men varje passagerare i Business får sin egen tvåsits
Nja, ca 18000 bth t.o.r, men bästa alternativet sedan Thai slutade flyga till Penang.
Bra benutrymme, seat block och tillgång till lounge.
Alternativ är deras ekonomi (nej), Air Asia (fel sida om Bangkok) eller Malaysia Airlines
Riktigt bra faktist, vi var 2 stycken i business (3,5 rader) och fullt i economy.Om jag ser rätt så var Trekker på en CRJ-900. Här blir seat block extra bra då det är 2-2, men varje passagerare i Business får sin egen tvåsits