bo-lindquist
New member
Fick ett trevligt brev igår från Thai Airways.
Har du haft guldstatus 20 år sammanhängande? Jag visste inte att Thai hade "lifetime" och jag som har haft guld i 18 år bestämde mig för att inte upprätthålla det en period till vilket jag förstås ångrar nu när jag ser detta.Bo Lindquist skrev:Fick ett trevligt brev igår från Thai Airways.Klicka för att utvidga...
Per N skrev:Har du haft guldstatus 20 år sammanhängande? Jag visste inte att Thai hade "lifetime" och jag som har haft guld i 18 år bestämde mig för att inte upprätthålla det en period till vilket jag förstås ångrar nu när jag ser detta.Klicka för att utvidga...
trekker skrev:Skadad? Ja! Men det händer så sällan trots alla försök.....Visa bifogad bild 68871Klicka för att utvidga...
Det är det väl alltid med Lufthansa? Eller kan man faktiskt bli utan det även i business?trekker skrev:Härligt flygplan när man får seatblock i business!Visa bifogad bild 68893Klicka för att utvidga...
Alltid seat block vad jag vet.mha321 skrev:Det är det väl alltid med Lufthansa? Eller kan man faktiskt bli utan det även i business?Klicka för att utvidga...
Phew.trekker skrev:Alltid seat block vad jag vet.Klicka för att utvidga...
Oj jäklar! Det där hade man somnat på.Bo Lindquist skrev:Thai Smile Premium Economy i fredags från Penang till Suvarnabhumi.Vi bad om ett par ”Whiskey on the rocks” till kaffet.Man får inte klaga på kvantiteten i glasen.Visa bifogad bild 68894Klicka för att utvidga...
Jönsson skrev:Oj jäklar! Det där hade man somnat på.Klicka för att utvidga...
Bo Lindquist skrev:Thai Smile Premium Economy i fredags från Penang till Suvarnabhumi.Vi bad om ett par ”Whiskey on the rocks” till kaffet.Man får inte klaga på kvantiteten i glasen.Visa bifogad bild 68894Klicka för att utvidga...
mha321 skrev:Det är det väl alltid med Lufthansa? Eller kan man faktiskt bli utan det även i business?Klicka för att utvidga...
trekker skrev:Alltid seat block vad jag vet.Klicka för att utvidga...
Nja, ca 18000 bth t.o.r, men bästa alternativet sedan Thai slutade flyga till Penang.chazzie skrev:Verkligen! Är deras PE prisvärd i övrigt?Klicka för att utvidga...
Precis min tanke. Särskilt när man har gång plats, det kan vara lite trångt vid fönstret med den låga kabinen om man är lång.Senator skrev:Om jag ser rätt så var Trekker på en CRJ-900. Här blir seat block extra bra då det är 2-2, men varje passagerare i Business får sin egen tvåsitsKlicka för att utvidga...
Bo Lindquist skrev:Nja, ca 18000 bth t.o.r, men bästa alternativet sedan Thai slutade flyga till Penang.Bra benutrymme, seat block och tillgång till lounge.Alternativ är deras ekonomi (nej), Air Asia (fel sida om Bangkok) eller Malaysia AirlinesKlicka för att utvidga...
Riktigt bra faktist, vi var 2 stycken i business (3,5 rader) och fullt i economy.Senator skrev:Om jag ser rätt så var Trekker på en CRJ-900. Här blir seat block extra bra då det är 2-2, men varje passagerare i Business får sin egen tvåsitsKlicka för att utvidga...