T
twiggs
Guest
Miljon3 skrev:Det där med jeans som stewarden sa är ju racistisktKlicka för att utvidga...
På vilket sätt då?
Miljon3 skrev:Det där med jeans som stewarden sa är ju racistisktKlicka för att utvidga...
Håller med om att SAS service och bemötande har blivit avsevärt bättre än den var för 6-7 år sedan, precis efter de på allvar börjat med alla kostnadsbesparingar.MarcusC skrev:Helt rätt skriva som du gör, jag tycker SAS trots allt fått en bättre attityd för ett par år sedan var det du beskriver i min mening vanligare, med crew som fortfarande levde i 80/90 talet...Klicka för att utvidga...
Jacob skrev:Jag får be alla här att tänka på tonen, jag utgår från att alla är fullt kapabla att använda ett vänligt och vårdat språk. Alla har rätt till sin åsikt men personliga påhopp har inte här att göra, de går strikt emot våra forumregler och kommer hanteras om de inte upphör.Klicka för att utvidga...
Jacob skrev:Gällande jeans i business class tror jag det finns en intern policy inom SAS att man som anställd inte får resa i jeans i business class, det gäller både tjänsteresa och privatresa med ID-biljetter. Men givetvis finns inget sådant för vanliga passagerare.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Det är svårt att argumentera med SAS svar. Det är klockrent. Visst kan man bli förbannad när man blir behandlad illa, men om det inte händer varje gång och man får ett sådant svar (och kompensation!) så vänds det ju nästan till något positivt.Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Mvg på kundtjänst iafKlicka för att utvidga...