Arlanda och sportlov är alltid intressant. Efter att ha köat i 50 min till gulddisken träffade vi trevliga Peder in incheckningen. Peder hälsar inte utan berättar att han skall gå av sitt pass och de skall byt personal. tiden går... De är total kaos i hallen. Det är då 30 min till avgång och ingenting händer, Peder har loggat ut sin terminal och står och väntar på kollegan. När hon inte dök upp loggar han på sig igen och meddelar att vi förmodligen inte kommer med eftersom vi är sena. Tant pis. Till saken hör att vi frågade markpersonalen om vi skulle hinna vid ankomst och det var inga problem. Slutade trots allt med att gi ytterst motvilligt fick fyra bagagetaggar i handen, slänge på grejorna på specialbagaget och rusade till gaten. Jag har flugit med sas i 30 år, och väljer alltid bolaget före andra. Otrevlig personal som Peder är det sista vi kunder behöver och jag hoppas att detta var första och sista gången med ett så uselt bemötande. För mig är kunden kung och betalar lönen. Nöjda kunder blir glada och köper mer och skriver positiva saker på bloggar och skapar merförsäljning via sina nätverk.