Hotell: (stäm av bokningsperiod själva på respektive site då det skiljer en del.)
Hotels.com
Jag såg minst ett bra pris som var "hemligt", och som Hilton inte kunde prismatcha eftersom det var just "hemligt".
Bra att man får dubbelt så många stämplar då man får ytterligare "rabatt" därigenom.
MrJet.com
Medlemspriser + 12% ytterligare rabatt med kod EBOO12 (gäller dock ej hotellkedjor som Marriott, Hilton mm)
Booking.com
Har släppt vissa Black Friday priser, noterade att det är bättre priser i appen än på webben. Generellt sett bättre på att erbjuda fri avbokning än andra bokningstjänster (åtminstone för de hotell jag kollat på i USA).
Expedia
Har släppt vissa Black Friday priser, även här noterade jag att det är bättre priser i appen än på webben - även om jag inte signerat in.
Marriott:
25% Bonvoy Escape rabatt för Europa är ju något de annonserat men har noterat att de även har sänkt priserna för USA (dit vi ska åka), dock i olika uträckning av rabatt och inte för samtiga hotell. Kan dock vara värt att kolla om ni är intresserade av något särskilt hotell.