Senaste nytt

Cyber Monday & Black Friday 2021 erbjudanden (relaterat till resande)

Inte samma, men Radisson Americas kör bra kampanj också. Jag bokade om en vistelse till högre kategori och sparade tusenlappar.

https://www.radissonhotelsamericas.com/en-us/hotel-deals/deal-days

It's here: up to 30% off stays through 2022—but only for a few days! Stay between November 22, 2021 and December 31, 2022 to save on your next vacation when you book by November 30, 2021. This offer is available at participating Radisson, Country Inn & Suites by Radisson, Park Plaza, Park Inn by Radisson, Radisson RED, Radisson Blu, and Radisson Individuals locations across the United States, Canada, Latin America, and the Caribbean.
 
https://landings.melia.com/black-friday/

Book your hotel before November 28and get up to 50% off, free cancellation* and one child stays free*!

Take this chance to book your favourite hotel and destination before it’s too late! Dream about the Canary Islands, Balearic Islands, the Spanish coast, Paris, London, New York, Cancun, Vietnam... And then make it come true!

Book with up to 50% off before November 28. And you also get free cancellation*.
 
Jag fick ett erbjudande om upp till 5 dubbla reward nätter hos Hotels.com med koden RWD2BF21. När man söker i inloggat läge framgår det tydligt ifall koden är giltig för det specifika hotellet eller ej.

Villkor:
"Kupongen går endast att använda på boenden som deltar i Hotels.com® Rewards och har ett märke där det står "Samla dubbla stämplar " på webbsidan för Hotels.com®.

Kupongen gäller bara för det första rummet i din bokning.

Du kan använda den här kupongen för att samla dubbla stämplar med Hotels.com® Rewards under de 5 första nätterna av din vistelse. Du kommer att få en stämpel för varje återstående natt av vistelsen. Om du till exempel bor 10 nätter, samlar du 10 stämplar och vi lägger sedan till 5 extra stämplar till ditt konto (så att du får dubbla stämplar för de 5 första nätterna) – totalt får du 15 stämplar för din vistelse. Kom ihåg att om du samlar tio stämplar så får du 1 bonusnatt.

Bonusnatten kan inte lösas in för bokningar som betalas på boendet. Vi lägger vanligtvis till samlade stämplar på ditt konto inom 72 timmar efter din vistelse, men ibland kan det ta upp till fyra veckor innan bokningar av ett andra rum och extra stämplar syns på ditt konto. Här hittar du fullständiga regler och villkor för Hotels.com® Rewards.

För att använda kupongen och samla stämplar måste du vara medlem i Hotels.com®Rewards, minst 18 år gammal och inloggad på ditt konto.Du måste utföra en ny bokning mellan kl. 00.01 GMT 23/11/2021 och kl. 23.59 GMT 29/11/2021 på den svenska sidan för Hotels.com™ för incheckningsdatum mellan 23/11/2021 och 30/04/2022."
 

Thornado

Medlem
Jag fick ett erbjudande om upp till 5 dubbla reward nätter hos Hotels.com med koden RWD2BF21. När man söker i inloggat läge framgår det tydligt ifall koden är giltig för det specifika hotellet eller ej.

Tack! Jag skulle just boka fem nätter, så det passade bra.
(även om jag feltolkade din text först och trodde att det var "femdubbla" nätter, vilket såklart hade varit alldeles för bra, i praktiken halva priset).
 
https://milesandmore.loylogic.com/rexcategory?categoryCodes=SHPCAT185

Multiply Miles lets you fill your mileage account faster – and now for even less.1 This Black Friday, you can enjoy a 20% price reduction on the transaction fee.

The Multiply Miles service is provided by our partner Loylogic and allows you to multiply your award miles by up to 300%. This applies to all the miles you earn – for example on flights, shopping, hotel and rental car bookings, or any purchases made with your Miles & More Credit Card.

Order one of the three preconfigured packages (Lite, Classic or Pro) or put together the package of your choice from 22. to 26.11.2021. Get 20% off the transaction fee on all packages until 26.11.2021 when you quote the promotional code “BFMM20”.
 
Toppen