igelkotten
Medlem
Antar att de behöver färska pengar för att finansiera tvisten med Amex...
Skulle nog tro att det snarare är ett sätt att knyta kunderna hårdare till Curve. Speciellt som man kan köpa in sig med bara £10.Antar att de behöver färska pengar för att finansiera tvisten med Amex...
Lojalitetsbyggande genom ägarskap är en beprövad metod som ofta är framgångsrik. Jag tror absolut också att de är ärliga med att de vill ge oss tidiga kunder chansen att ta del av eventuella framgångar.
Jag kommer studera prospektet noga men med EU caps på kortbetalningar krävs det mer. Produkten är fantastisk och har sparat mig mycket pengar och gett mycket mer poäng. Som investeringscase behöver de dock en ny intäktskälla. Abbonemang utan Amex räcker ej. Ett smart krediterbjudande är kanske en möjlighet?
@igelkotten Mitt förra ägarskap genom optioner ( med egen insats) i företaget där jag jobbade resulterade bl a i en månad på Seychellerna på Hilton och LH First.![]()
Jovisst - men...@igelkotten Mitt förra ägarskap genom optioner ( med egen insats) i företaget där jag jobbade resulterade bl a i en månad på Seychellerna på Hilton och LH First.![]()