Så här skrev deras representant i deras forum häromdagen..Mattias Holmén skrev:Värdelöst. Kortet tappande i stort sätt allt för mig där. Om dom likställer Legacy black med ett gratiskort så får man bara ha 2 kort i sin wallet. Sjukt dåligt.Klicka för att utvidga...
Budgetresenär skrev:Har jag förstått detta rätt angående Curve Legacy Black och jag gör ett vanligt inköp i en butik?Vardagar: Bra växlingskurs (Mastercard's växlingskurser).Helger: Dyr växlingskurs (2% över Mastercards växlingskurs)Klicka för att utvidga...
När jag vill uppgradera i appen till X kostar det €4.99. Hur fick du €1.99? Samma pris när jag klickar på länken i mailet.Håkan Hansson skrev:Bytte till X nu och kunde konstatera att priset är €1,99 per månad och inte £1,99. En liten men ändå skillnad.Klicka för att utvidga...
För mig stod det 1,99 och enligt mailet som kom 28 juni skulle erbjudandet gälla i 30 dagar. Har du gratiskortet och är inloggad i appen?Lasse Kongo skrev:När jag vill uppgradera i appen till X kostar det €4.99. Hur fick du €1.99?Klicka för att utvidga...
Ja inloggad i appen med gratiskort. Ja det ska ju vara fram tills den 28/7. Mkt märkligt. För mig står det 4.99.Håkan Hansson skrev:För mig stod det 1,99 och enligt mailet som kom 28 juni skulle erbjudandet gälla i 30 dagar. Har du gratiskortet och är inloggad i appen?Klicka för att utvidga...
Står det så hela vägen tills du väljer kort för betalningen?Lasse Kongo skrev:Ja inloggad i appen med gratiskort. Ja det ska ju vara fram tills den 28/7. Mkt märkligt. För mig står det 4.99.Klicka för att utvidga...
Man väljer ett av korten specifikt och debiteringen sker i euro, inte i kortets valuta.Marcusen skrev:Hur dras avgiften om man signar upp? Från det ”valda” kortet man har eller?Klicka för att utvidga...
businessmamman skrev:Fråga om Curve. Jag ska bo på Hilton och har maxat mit Amex platOm jag tar betalningen på Curve och sedan ändrar kort till Amex på måndag när betalningen kommer in, dras det från Amex då eller är det från Curve? Har det någon påverkan för poänginsamling? #newbieKlicka för att utvidga...
Man kan inte koppla Amex till Curve. Tyvärr!businessmamman skrev:Fråga om Curve. Jag ska bo på Hilton och har maxat mit Amex platOm jag tar betalningen på Curve och sedan ändrar kort till Amex på måndag när betalningen kommer in, dras det från Amex då eller är det från Curve? Har det någon påverkan för poänginsamling? #newbieKlicka för att utvidga...
Tycker Curve X fortfarande är för dyrt och mitt vanliga gamla blåa Curve duger fint.intuition skrev:CurveX erbjuds nu "till 50%" vilket anses vara £2,50 i min app.Klicka för att utvidga...