Senaste nytt

Curve betalkort

ekf

Medlem
Värdelöst. Kortet tappande i stort sätt allt för mig där. Om dom likställer Legacy black med ett gratiskort så får man bara ha 2 kort i sin wallet. Sjukt dåligt.
Så här skrev deras representant i deras forum häromdagen..

"Curve Black Legacy and Legacy cashback
Neither the Curve Black legacy subscription nor the associated cashback benefits of Curve Black Legacy will be affected by the changes that have been made to our subscription model. Curve Black Legacy sits outside of this structure and we don’t anticipate any changes being made to this- I’ll let you know if this changes."
 
Har jag förstått detta rätt angående Curve Legacy Black och jag gör ett vanligt inköp i en butik?
Vardagar: Bra växlingskurs (Mastercard's växlingskurser).
Helger: Dyr växlingskurs (2% över Mastercards växlingskurs)
 
Har jag förstått detta rätt angående Curve Legacy Black och jag gör ett vanligt inköp i en butik?
Vardagar: Bra växlingskurs (Mastercard's växlingskurser).
Helger: Dyr växlingskurs (2% över Mastercards växlingskurs)

Stämmer, med två brasklappar: Helgkursen är 1,5% i EUR, USD och GBP (dvs inte toppen men inte heller speciellt dyr). Och under sommaren (denna sommar åtminstone, det är en kampanj som vi inte vet om den återkommer) så är det 0% avgift på växelkurserna även på helgerna, så just nu är det bra växelkurs alla dagar.
 

Olle K

Medlem
Någon mer som får felmeddelande på sina transaktioner gällande GBIT? När jag går in på ett köp och vill byta kort står det error fetching transaction options: unexpected_status 500. Gäller alla transaktioner och kort. Fungerade normalt igår.

Har skrivit till kundtjänst men tar ju tid med svar därifrån.
 
Ja inloggad i appen med gratiskort. Ja det ska ju vara fram tills den 28/7. Mkt märkligt. För mig står det 4.99.
Står det så hela vägen tills du väljer kort för betalningen?
Fick du mail om erbjudandet? Där finns en länkknapp som kanske ger dig rätt pris, men det ska ju funka i appen också. Finns det någon banner eller meddelande i appen med info? Jag har för mig att det var en banner eller popup man kunde klicka på.
 
Last edited:
Toppen