ekf
Medlem
Supporten har gått ner sig, nen den var inte direkt lysande innan heller.Är det bara jag eller har Curve supporten packat ihop och lämnat bygget?
Bara för något år sedan kunde man komma i kontakt med dom inom 24h, oftast mycket snabbare än så.
Nu blir jag glad om de ens svarar, tog 2 veckor sist.
Känns även som att det inte händer speciellt mycket på tjänstesidan? Jämfört med Revolut som spottar ur sig nya funktioner hela tiden verkar Curve mest stampa på samma plats?
Hur är er erfarenhet senaste tiden?
App/funktionsmässigt vet jag inte om Revolut är bästa jämförelseobjektet faktiskt. För när Revolut gjort om och lagt till funktioner så har deras app och UX blivit stadigt sämre med tiden, från att ha varit riktigt bra till att vara närmast oanvändbar. Curves app har i alla fall legat hyfsat stabilt på "relativt användbar" över tid, utan att egentligen blivit vare sig bättre eller sämre.
Personligen har jag tappat lite hoppet om båda, nen jag hankar mig vidare med Curve huvudsakligen för att det ger mig Apple Pay till mitt EBMC, samt i viss mån lägre FX.