Hur är det nu, om jag tar ut pengar i bankomat i Europa och har sas mastercard valt så får jag poäng på uttaget? Och jag drabbas inte av de avgifter man normalt åker på med kontantuttag på det kortet?
10000 per dag/ 24000 per 4 dagarHur mycket kunde man toppa sitt revolut med?
Hur är det nu, om jag tar ut pengar i bankomat i Europa och har sas mastercard valt så får jag poäng på uttaget? Och jag drabbas inte av de avgifter man normalt åker på med kontantuttag på det kortet?
Bra info! Samma i USA och resten av världen? Förstår att om bankomatägaren lägger till t ex $3 läggs det på mitt uttag men annars lika?@palmen Stämmer! Tas dock från 10k/24h utrymmet på MC tror jag.
Det måste vara något jag missar här? vad är fördelen med att fylla på Revolut via Curve?Bara vänta några dagar så borde mitt Revolut vara
påfyllt med lite pengar från Curve![]()
Kanske uttryckte mig fel, men har Revolut som underliggande kort i Curve, men även SAS MC Premium. Nu när jag kör GBIT så lär nog pengarna trilla tillbaka till Revolut om några dagar.Det måste vara något jag missar här? vad är fördelen med att fylla på Revolut via Curve?