M.K skrev:-Breaking news med SAS TW genom Curve-Var på gång att säga upp SAS TW som jag skaffade på en SAS NEO i november för 1000 gratis EB bara genom sign-up. Jag fick dock ett mail idag att TW godkänner fler kort nu till top-up samt bjuder på 10p/100sek upp till 2000 eb poäng/20000sek fram tills sista februari med link i mail.Tid över ikväll så testade med MC & döm om min förvåning men det lyckades. Fick in ett virtuellt TW kort direkt i Curve också!
Visa bifogad bild 86222Inte nog med det, finns även följande kampanj:
Visa bifogad bild 86223Nästa steg blir nu att fylla på 15k till närmsta dagarna, och använda till icke amex-köp närmsta tiden på olika ställen i SkandinavienEB per 100sek15p/MC10p/SAS TW bonus20p/ växlingsbonus genom erbjudande på flyget.15p/spend i utländsk valuta överallt genom Curve!!!——60 eurobonuspoäng per 100 sek.Rekommenderar växling till NOK, stor sannolikhet att den ska testa 0,90 mot sek inom kort. En fortsatt styrkning på drygt 3%, alltså mer än TW påslaget och Curve växlat ju gratis en allt starkare valuta för alla köp. Så med flax 60p/100sek +1%valuta cashback+1%cashback på de sex premium handlare Ni kunde välja som Lifetime Black.Varsågoda BC vänner!Klicka för att utvidga...