mha321
Medlem
Man ska aldrig räkna bort postnord-faktorn! Den kan dubbla tiden mot vilket estimat som helst!Tack, det dök upp idag. Det var postnord som skickat det till Hallstahammar istället för Göteborg. Man slutar aldrig förvånas![]()
Man ska aldrig räkna bort postnord-faktorn! Den kan dubbla tiden mot vilket estimat som helst!Tack, det dök upp idag. Det var postnord som skickat det till Hallstahammar istället för Göteborg. Man slutar aldrig förvånas![]()
Fick ett liknande svar som du idag. Det tog dem bara 24 dagar och en påminnelse att svara... Och de svarade bara på två av tre frågor...Fick detta sim svar om att gå tillbaka till legacy och högre limit![]()
Jag funderar på att säga upp Curve istället.Fick ett liknande svar som du idag. Det tog dem bara 24 dagar och en påminnelse att svara... Och de svarade bara på två av tre frågor...![]()
Om de inte klantar till det något alldeles särskilt så tänker jag att jag åtminstone behåller det tills dess att jag spenderat tillräckligt i utländsk valuta för att spara in avgiften för Black på växlingspåslagen. Lite som en prövoperiod, visar det sig bli bra under tiden tills dess så är det mycket möjligt att jag behåller kortet.Jag funderar på att säga upp Curve istället.
Någon som kan förklara den här processen mer i detalj? Vad skapar man för konton i TW? Lämpliga kampanjkoder? Något att tänka på ang. valutakonverteringen? TW som underliggande kort i Curve, i vilken valuta?Varför inte behålla Legacy Black och handla med Travel Wallet ( påfyllt med SAS MC)? Ger 2 extra EB för köp i Sverige och 15 extra för köp utomlands.