Mattias Holmén
Medlem
Yes.Ah, syns det att du är Black? För mig är jag fortfarande Blue.
Yes.Ah, syns det att du är Black? För mig är jag fortfarande Blue.
@Foffer beställde du Blue först och ändrade manuellt med kundtjänst? Kontakta dem oavsett nu och säg att du kan behålla det blåa gratis men vill ha tillbaka dina £50 eller begär rätt produkt. Trist men säkert mänskliga faktorn med mängder av beställningar sista veckan
Nix, de verkar mer eller mindre lagt ner kundtjänsten. Antagligen är de överbelastade både pga detta och den allmänga prishöjningen. Och har inte brytt sig om att ta höjd för det med att öka kapaciteten. Det enda de gjort verkar vara att ha uppdaterat sin autosvar med en FAQ om amex-debaclet.Är det någon som fått svar rörande återbetalning? Blev knäpptyst efter jag svarade på deras standardsvar om att vänta 48h eller bekräfta.