Senaste nytt

Curve betalkort

Ah, syns det att du är Black? För mig är jag fortfarande Blue.
Yes.

a52bfff1ce58ba195b1c7c2770caf11e.jpg
 

Foffer

Medlem
Beställde 23/1 och fick kortet idag.

Dock fick jag varken ett svart kort eller Tumi korthållare trots både dragen betalning och bekräftelse på £50 dealen.

Känns som ett dåligt skämt, väntar nu på svar kring mitt krav på återbetalning
 

M.K

Medlem
@Foffer beställde du Blue först och ändrade manuellt med kundtjänst? Kontakta dem oavsett nu och säg att du kan behålla det blåa gratis ( du tjänar ju dessutom £5 då) men vill ha tillbaka dina £50 eller begär rätt produkt. Trist men säkert mänskliga faktorn med mängder av beställningar sista veckan
 

Foffer

Medlem
@Foffer beställde du Blue först och ändrade manuellt med kundtjänst? Kontakta dem oavsett nu och säg att du kan behålla det blåa gratis men vill ha tillbaka dina £50 eller begär rätt produkt. Trist men säkert mänskliga faktorn med mängder av beställningar sista veckan

Beställde det svarta från början, aldrig intresserad av något annat! Har mailbekräftelse på att det ska skickas ett svart kort plus Tumi korthållare. £50 dragna på mitt kort samma dag som de skickade bekräftelsen. Kommer ett blått kort = jag tappar allt förtroende och går vidare utan att någonsin titta tillbaka (efter jag har fått full refund..)
 

Flixflex

Medlem
Är det någon som fått svar rörande återbetalning? Blev knäpptyst efter jag svarade på deras standardsvar om att vänta 48h eller bekräfta.
 

aikelo

Medlem
Fick uppdatering på Android appen nyss. Nu kan man välja vilken plan man vill ha. Men det står inget om mitt black är lifetime eller subscription?
af876394884b1d16c0a5e52d26b314e3.jpg

dd8c2f07127c09cb9376cefcd75ac3cc.jpg
 

bstark

Medlem
Lite luddigt med uppsägningstider etc, men det låter ju som man kan nedgradera till Blue när man vill.
Om det i så fall kan räcka att gå upp till Black under en månad/år om man bara är utomlands under semestern och inte reser i tjänsten.
 

mha321

Medlem
Är det någon som fått svar rörande återbetalning? Blev knäpptyst efter jag svarade på deras standardsvar om att vänta 48h eller bekräfta.
Nix, de verkar mer eller mindre lagt ner kundtjänsten. Antagligen är de överbelastade både pga detta och den allmänga prishöjningen. Och har inte brytt sig om att ta höjd för det med att öka kapaciteten. Det enda de gjort verkar vara att ha uppdaterat sin autosvar med en FAQ om amex-debaclet.
 
Toppen