budgetresen%C3%A4r
New member
Nej, det står så här: "No need to order a new card – you can keep the one you have already"henke12 skrev:Då borde de är ju funka!!ska du få ett nytt kort?Klicka för att utvidga...
Nej, det står så här: "No need to order a new card – you can keep the one you have already"henke12 skrev:Då borde de är ju funka!!ska du få ett nytt kort?Klicka för att utvidga...
Det stod det i mitt första mail men sedan blev det nytt enligt andra mallet.Budgetresenär skrev:Nej, det står så här: "No need to order a new card – you can keep the one you have already"Klicka för att utvidga...
Denna option (PayPal) såg jag idag när jag dammade av Curve-appen för att lägga till ett nytt kort. Och jag är inte UK-baserad. Kanske kan vara användbart för någon.imartin skrev:Curve har släppt en PayPal integration för användare i UKhttps://help.curve.com/paypal-in-the-curve-wallet-BkbcvxJy6Klicka för att utvidga...
Nä funka inte. Hade varit spännande annars, host host, fightclub rule nr 1 //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji6.pnghco skrev:Denna option (PayPal) såg jag idag när jag dammade av Curve-appen för att lägga till ett nytt kort. Och jag är inte UK-baserad. Kanske kan vara användbart för någon.(Även Diners och Discovery fanns som option)Klicka för att utvidga...
Ajdå!Cristoffer Cedergren skrev:Nä funka inte. Hade varit spännande annars, host host, fightclub rule nr 1Klicka för att utvidga...
ekf skrev:Är det någon som upplever att Curve fortfarande inte fixat sina "smart rules"? T.ex. köp över belopp X kr ska dras från kort B istället för A som är default.Där X definieras i SEK men appliceras i verkligheten som GBP eller något annat...Klicka för att utvidga...
What's new?Much higher fee-free spending allowance abroad (see table below).No more weekend FX fees in any currency.€100K/year fee-free allowance on Curve Metal becomes €100K per month!Coming Soon:1% additional cashback on international spend outside the UK & Europe.Your new and improved travel benefits:Curve XCurve BlackCurve MetalOldNewOldNewOldNewFee-free spending (per month)€1,000€3,333€2,000€50,000Unlimited*€100,000Weekend Fees1%0%1%0%1%0%Cashback for International Spend Coming Soon0%1%0%1%0%1%FX Fee Above Fee Free Allowance2.5%1%2.5%1%2.5%1%*Reminder that this used to be subject to a fair use policy of €100,000 per year!Klicka för att utvidga...
Vetifasen vad jag gör för fel. Satte till sist belopp över 10 kr till kort B. Har gjort flera köp idag på flera hundra kronor som fortfarande debiteras kort A…intuition skrev:Jag hade det att fungera ungefärligt när jag satte regler som om det var EUR eller GBP. Så typ om jag ville ha värdet 100Sek så satte jag 10 .Klicka för att utvidga...
Mjae, jag har fått mail om att jag ska motta ett nytt kort inom kort (detta var ca 2 veckor sedan), men det har inte skett ännu. Det gamla fortsätter fungera. Det verkar dock som att alla förmåner är "vanlig" Black nu.Budgetresenär skrev:Är det fler Legacy Black:are än jag som fortfarande inte har uppgraderats till vanlig Black?Klicka för att utvidga...
longshot men har du uppdaterat till senaste version av appen?Budgetresenär skrev:Är det fler Legacy Black:are än jag som fortfarande inte har uppgraderats till vanlig Black?Klicka för att utvidga...
JaKalle Flygare skrev:longshot men har du uppdaterat till senaste version av appen?Klicka för att utvidga...
Jag har hittills fått två mail om att de har skickat ett nytt kort. Återstår att se när det kommer, men senaste i appen säger att det ska komma på måndag... Men så såg det ut förra gången också, och då kom det bara ett nytt mail.Jane Insane skrev:Mjae, jag har fått mail om att jag ska motta ett nytt kort inom kort (detta var ca 2 veckor sedan), men det har inte skett ännu. Det gamla fortsätter fungera. Det verkar dock som att alla förmåner är "vanlig" Black nu.Klicka för att utvidga...
Nej, det är likadant på mitt kort också, och på ett som jag beställde för någon månad sedan också. Gissar att det är någon ”design-grej”.palmen skrev:Nya kortet kom idag.Är det bara mitt kort som är tryckt uppochner?Klicka för att utvidga...