Jag använder inte mitt kort särskilt mycket längre, men jag förvånades lite av att de fortfarande inte lärt sig vad man som kund kan förvänta sig.Du kan dock lägga till det nya kortet i Apple wallet och använda det direkt.
Även kompensationen betalades ut i samband med detta.
Det gamla fungerar fortsatt för mig, åtminstone det som är inlagt i Google pay. Misstänker att det funkar fram tills det nya aktiveras.Då var man uppgraderad till Curve Black från legacy. I och med det har de skickat ut ett nytt kort mitt i semestertider… jag har inte provat, men det ser ju onekligen ut som att de även spärrat det gamla kortet…
Stod i mitt mail att jag skulle bli överflyttad automatiskt mitten av septemberBorde man inte kunna välja 6 butiker som man ska få cashback i nu om man började som Legacy Black och numera är Black? När jag klickar på Launchpad -> Account -> Manage your plan så står det "Your Black Plan" så jag borde ha blivit uppgraderad. Lyckas ni andra välja några butiker? Jag har fortfarande knappen "GET IT WITH BLACK OR METAL" och när jag klickar på den står det "Something's Gone Wrong".
Nej, i mitt email står det uttryckligen "You will be automatically upgraded to your Black plan on 13 July 2024."Stod i mitt mail att jag skulle bli överflyttad automatiskt mitten av september
Så jag får vänta tills dess!
Kanske samma för dig?
Då borde de är ju funka!!Nej, i mitt email står det uttryckligen "You will be automatically upgraded to your Black plan on 13 July 2024."