Senaste nytt

Curve betalkort

intuition

Medlem
Legacy black är svårslaget när det gäller vad man får för pengarna!
Det tåget missade jag, får se hur jag gör till vintern. Metall/black börjar bli dyrt
 

M.K

Medlem
Synd du missade. Jag hade dock lätt betalat för Metal som ny medlem utan den dealen nu.

Var dock ett antal som klagade över typ 500:- för lifetime Black och en plånbok (som fortsatt används varje dag) men jag klagar verkligen inte :) Supernöjd!
 

t90tho

Medlem
Synd du missade. Jag hade dock lätt betalat för Metal som ny medlem utan den dealen nu.

Var dock ett antal som klagade över typ 500:- för lifetime Black och en plånbok (som fortsatt används varje dag) men jag klagar verkligen inte :) Supernöjd!
Men plånboken börjar bli väl sliten nu

Skickat från min SM-G991B via Tapatalk
 

M.K

Medlem
Fungerar fortsatt på Stureplan ikväll, dock tappat frontplasten där Plat hade sin plats innan MR förstördes ;-)
 

Attachments

  • 238C49FF-D8A8-45F7-BC23-260332E1EFD5.jpeg
    238C49FF-D8A8-45F7-BC23-260332E1EFD5.jpeg
    {memory} MB · Visningar: 198
Från mailet: These new terms will apply as of 14 November 2023 unless you accept them earlier. For now, you can read them here or get in touch with us in-app if you have any questions.

Så undvik det!
 
Last edited:
Gjorde tre transaktioner runt 10k styck igår och ett antal mindre.
Idag när jag skulle göra ett mindre köp kom ett meddelande om att jag uppnått kortets kontaktlösa limit, och att jag istället måste använda chip.

Någon som vet när detta tickar in och hur länge "spärren" hänger kvar. Aldrig varit med om tidigare

Har Curve X.
 

Xilan

Medlem
Gjorde tre transaktioner runt 10k styck igår och ett antal mindre.
Idag när jag skulle göra ett mindre köp kom ett meddelande om att jag uppnått kortets kontaktlösa limit, och att jag istället måste använda chip.

Någon som vet när detta tickar in och hur länge "spärren" hänger kvar. Aldrig varit med om tidigare

Har Curve X.
Det nollas när du gör ett köp med chip. Det är min erfarenhet i alla fall. Jag brukar använda chipet då och då för att inte det du beskriver ska inträffa.
 

A87

Medlem
Det nollas när du gör ett köp med chip. Det är min erfarenhet i alla fall. Jag brukar använda chipet då och då för att inte det du beskriver ska inträffa.
Ett tips är att du använder mobilens NFC. Det räknas som contactless men ändå chip så the sky is the limit!
 
Det nollas när du gör ett köp med chip. Det är min erfarenhet i alla fall. Jag brukar använda chipet då och då för att inte det du beskriver ska inträffa.
Ok, gjorde två köp med det fysiska kortet ganska tätt och samma sak inträffade vid båda köpen. Får prova imorgon igen.

Ett tips är att du använder mobilens NFC. Det räknas som contactless men ändå chip så the sky is the limit!
Tack för tipset. Kör nästan uteslutande Google Pay, men nu blev det det fysiska kortet för några köp igår och idag.

Var mest nyfiken över limiten. Men det släpper väl snart :cool:
 
Toppen