Senaste nytt

Curve betalkort

M.K

Medlem
Ursäkta sent svar, satt som vanligt i C på ett SAS flyg ikväll. Diamond är verkligen inte enkelt att få.

Edit. ”Fattar inte inte hur jag ens orkade flyga ihop Guld förr. Det har definitivt blivit billigare, men även mindre premiumkänsla. Var väl iof högre intjäning förr som Jag minns det.”

De kodar som sagt sina premiumkort nordiskt. Utsäkta om jag var otydlig tidigare. :)

 
Last edited:

Olle K

Medlem
Enligt en app notis, så är det nu vissa problem med kortköp med Curve. De rekommenderar att man har med sig ett annat extra kort.
 

ndr

Medlem
Fick hem mitt curve blue idag, ska bli intressant att testa.

En sak jag funderar på kring Curve Connect. Valde 3 olika bolag (Amazon, HM, Uber) och dom verkar gälla fram till november.
Vad händer när tiden löper ut? Får man välja nya 3 nya "connects" eller hur funkar det?
 

mha321

Medlem
Fick hem mitt curve blue idag, ska bli intressant att testa.

En sak jag funderar på kring Curve Connect. Valde 3 olika bolag (Amazon, HM, Uber) och dom verkar gälla fram till november.
Vad händer när tiden löper ut? Får man välja nya 3 nya "connects" eller hur funkar det?
Nej på blue är det vad jag förstått ett engångs erbjudande. Samma med black legacy. De nya korten med avgift ger det hela tiden men inte de utan.
 
  • Gilla
Reactions: ndr
Finns det någon värvningskampanj nu för Curve?

Isf får ni gärna skicka en till mig då jag tänkte skaffa det.

Med vänlig hälsning
Stoffe


Tack för alla koder! Körde på den från @Kaik
 
Last edited:
Toppen