Senaste nytt

Curve betalkort

Som jag tolkar det så kan man köra på det "gamla" men måste säga upp det, kontakta kundtjänst för att få fortsätta använda det eller nedgradera till Blue inom 60 dagar om man inte vill prova "det nya".
Man kan prova "det nya" gratis i 3 månader, sen månadsavgift eller nedgradering till Blue.
Väljer man att få fortsätta med "det gamla" så får man inga av de nya funktionerna, Amexanslutning????

Nu går det inte att ansluta något av mina Amex idag och frågan är om det kommer gå?
Utan funktionen känns det knappast värt £50, får man tillbaka pengarna om man nedgraderar till Blue, nu när de ändrar villkoren precis när man tecknat?

Hej,

Håller med om att det som så ofta i denna fintech kan synas förvirrande då det citeras hejvilt taget från sitt sammanhang och old news av nervösa B.C folk.

De har helt klart rushat fram lanseringen då trycket var enormt på gamla Lifetime. Tredje (& sista?) betagruppen valdes ut i UK för bara några dagar sedan! Från idag står vi alltså med nya Black utan nyheter utanför UK, förutom hög avgift som vi slipper. Samma produkt som lifetime legacy black.

Tror ni den säljer gott folk? :)

Jag har inte möjlighet att uppdatera första inlägget men det vi vet och som är nyaste infon är:

-Alla funktioner, Amex också, ska snarast till hela EU.
-Vi som hann få Lifetime får prova nya Black gratis en period, minst 3, förhoppningsvis 6 månader.
-Om du uppdaterar appen, vilket inte jag gjort och också avrådit från, startar Din prövoperiod. Jag kommer tima uppdateringen med Amex stödet.

Avslutningsvis är såklart inte fintech/start-ups för alla. Då finns traditionella banker som Swedbank, Nordea mm.

Jag tycker dock detta är superkul kultur där t ex vi kunder direkt är med och påverkar produkten. :D

Det står att avgift debiteras 28 April så det påverkar väl inte när man aktiverar något?

Så man ska inte kunna använda appen utan att aktivera Subscriptions?
(Det står ju "om man inte aktiverar")

Nåja, man får väl se hur det utvecklar sig :)

Ja det hänger att hänga med i svängarna. Jag lägger ut infon till oss med Lifetime ytterligare en gång. Det kan fortsatt ta en tid innan Amex men då står de där utan EU-marknad. Hoppades också på idag men passar på att använda kortet där de inte tar Amex och bygger upp min spend-history samtidigt som jag faktiskt sparar pengar i utlandet och får poäng i bankomater. Uppdatera inte appen, vänta med cashback till större köp/Amex och ha lite tålamod är mina råd. Vi har ju Lifetime! :cool:

79A17A37-193D-4501-AD41-3DEF14550FF5.png

Last edited:
Toppen