Senaste nytt

Curve betalkort

Verkar som om det är kört för min del. Jag gick in via hemsidan, klickar på länken Curve Black med Tumi Wallet. De vill ha ett telefonnummer, anger mitt telefonnummer. Får en länk skickad till min telefon, öppnar länk, kommer till deras hemsida igen fast det står Business Smart där med ett black kort. Finns inget att göra där, laddar ner app, där måste man regga sig, anger email och reggar mig på appen. Hittils har jag inte angett någon referral kod någonstans. Nu är jag inloggad på appen, valde Blue kortet att regga mig på, anger alla min detaljer, knyter ett debit kort till det då jag inte kan knyta mitt 3793 Amex. Där är jag nu, står att kortet är på väg i appen, fast ingenstans har jag kunnat referra eller spendera några kronor på kortet, jag kan ju inte se mitt kortnummer.
Vad har jag gjort för fel?

@Bamse35 Ja som jag skrev skulle du sökt blue på hemsidan som @JohanW -tror det kan gå!

Jag tror bestämt det är enda möjligheten nu då de inte hunnit ändra hemsidan inför lanseringen imorgon äntligen! Referral koden fungerar inte heller på nya black länken som du tryckte på tyvärr.

Läst en hel del i tråden men är lite osäker på skillnaden mellan gamla Black och nya Black.
Signade upp 24 jan, fick bekräftelse där det står "Curve Black + TUMI wallet (£50)" och det är ett svart kort i appen.

1. Har jag förstått rätt att jag då kommer ha ett "Legacy Black card"/"Lifetime Black"?
2. Kommer kortet jag har fungera med AmEx när AmEx-stöd i Sverige släpps, eller behöver jag aktivt göra någonting?
3. Om svaret på fråga 1 är "ja": Vad gör det värt att uppgradera till det nya Black-kortet som släpps?

Tack för bra tråd!

@bnr 1. Ja 2. Ja 3. Ingenting. Möjligtvis senare till Metal med årsavgift på ca 1800sek när det släpps i Sverige om du har väldigt hög icke-Amex spend och du får högre limits som det spekuleras kring inför imorgon. Fundera noga dock då din lifetime försvinner.

Verkar som om det är kört för min del. Jag gick in via hemsidan, klickar på länken Curve Black med Tumi Wallet. De vill ha ett telefonnummer, anger mitt telefonnummer. Får en länk skickad till min telefon, öppnar länk, kommer till deras hemsida igen fast det står Business Smart där med ett black kort. Finns inget att göra där, laddar ner app, där måste man regga sig, anger email och reggar mig på appen. Hittils har jag inte angett någon referral kod någonstans. Nu är jag inloggad på appen, valde Blue kortet att regga mig på, anger alla min detaljer, knyter ett debit kort till det då jag inte kan knyta mitt 3793 Amex. Där är jag nu, står att kortet är på väg i appen, fast ingenstans har jag kunnat referra eller spendera några kronor på kortet, jag kan ju inte se mitt kortnummer.

Samma här. Mejlat supporten men inget svar än så länge.

Jag skulle gå in under Connect > Curve Cashback i Appen, sedan trycka på Apple. Där får jag fortfarande valet att uppgradera mitt Blue.
Har gamla appen, vet inte om det gör någon skillnad, nya appen har inte dykt upp i min appstore.

Edit: verkar som jag har nya appen, måste ha laddat ner den precis när den släpptes utan att veta om det.

black.jpg

Toppen