Mattias Holmén
Medlem
Uppdaterade till senaste versionen nu också men kan fortfarande inte se sista siffrorna. Var ser Du detta?
Jag ser inga kortnummer alls, aldrig påstått det heller
Uppdaterade till senaste versionen nu också men kan fortfarande inte se sista siffrorna. Var ser Du detta?
Jag ser inga kortnummer alls, aldrig påstått det heller![]()
Enda möjliga möjligheten sista timmarna nu. De lanserar i morgon har folk fått mail om nu ikväll.
@Budgetresenär efter första köpet sätts det in £5 till Dig om du angav min länk i trådstarten.
Verkar som om det är kört för min del. Jag gick in via hemsidan, klickar på länken Curve Black med Tumi Wallet. De vill ha ett telefonnummer, anger mitt telefonnummer. Får en länk skickad till min telefon, öppnar länk, kommer till deras hemsida igen fast det står Business Smart där med ett black kort. Finns inget att göra där, laddar ner app, där måste man regga sig, anger email och reggar mig på appen. Hittils har jag inte angett någon referral kod någonstans. Nu är jag inloggad på appen, valde Blue kortet att regga mig på, anger alla min detaljer, knyter ett debit kort till det då jag inte kan knyta mitt 3793 Amex. Där är jag nu, står att kortet är på väg i appen, fast ingenstans har jag kunnat referra eller spendera några kronor på kortet, jag kan ju inte se mitt kortnummer.
Vad har jag gjort för fel?
Verkar som om det är kört för min del. Jag gick in via hemsidan, klickar på länken Curve Black med Tumi Wallet. De vill ha ett telefonnummer, anger mitt telefonnummer. Får en länk skickad till min telefon, öppnar länk, kommer till deras hemsida igen fast det står Business Smart där med ett black kort. Finns inget att göra där, laddar ner app, där måste man regga sig, anger email och reggar mig på appen. Hittils har jag inte angett någon referral kod någonstans. Nu är jag inloggad på appen, valde Blue kortet att regga mig på, anger alla min detaljer, knyter ett debit kort till det då jag inte kan knyta mitt 3793 Amex. Där är jag nu, står att kortet är på väg i appen, fast ingenstans har jag kunnat referra eller spendera några kronor på kortet, jag kan ju inte se mitt kortnummer.
Vad har jag gjort för fel?
Jag skulle gå in under Connect > Curve Cashback i Appen, sedan trycka på Apple. Där får jag fortfarande valet att uppgradera mitt Blue.
Har gamla appen, vet inte om det gör någon skillnad, nya appen har inte dykt upp i min appstore.
Visa bifogad bild 85604