Visa bifogad bild 148049
Knappa 300seketas i cashback denna månad. Synd med försäkringar men trevligt med tre nya köpställen. Nöjd med mina val, frågan är vilka nya som ger mening?
-Hotels,com -30 betalda nätter i år. Kan fort bli 1000seketas i cashback här, men programmet lär snart förstöras även här, lite motivation med spend då.
-Hilton, samma sak här. Fort mycket cashback, men i likhet med Hotels mister vi då reseförsäkringen.
-Choice/Nordic choice ( Strawberry) Tänkbart val men mister alla bokningar under kampanjperioder med NC MC.
-ICA, numera nästan all mathandling där efter Coops förstörda program. Jag kör dock med deras egna kort med Apple pay av flera skäl. ;-) Blir dock fort rejäl cashback här pga inflationen.
-Zupergift alternativ utgår
-Elektronik utgår då allt sådant köps utomlands pga straffskatten här.
-Alternativ 1 hade givetvis varit bolåneräntor om jag får drömma lite, tänk 1% där numera
Ett alternativ jag realistiskt hade velat se är restauranger/barer generellt som vissa utländska kort har. Bara 0,5% hade inneburit en stor märkbar intäkt för hushållsekonomin
Några funderingar ovan, ser fram mot andras tankar, fler val ska tillkomma så alla alternativ är öppna nu.