Hej alla! Har skaffat ett Curve blue. Fixade appen och lade till bankkort, företagskort och SAS EB MC. Inga problem, allt funkade bra med koder via småbelopps transaktionerna mm. Alla korten finns i appen, de står som aktiva och ”klara att använda”.
Curvekortet kom sedan snabbt, efter några dagar bara. När jag skulle aktivera det genom att inledningsvis mata in de fyra sista siffrorna så blir det tyvärr nåt lagg och jag kommer inte vidare.
Kontaktade kundtjänst och fick då till svar (via mail!) att jag behövde ta en bild på mitt ID-kort(!) och en selfie(!) och sedan maila över det till dom! What!?!?
Har inte läst något om detta förfarande nånstans.
Står inget om det i appen.
Verkar helt ju som ett helt oseriöst och hemmasnickrat tilltag av mr John D på kundtjänst!
Eller är detta helt normalt? Har ni andra behövt göra så här?
Allt började så bra men nu tappade jag nästan intresset helt för Curve. Trist!