Sebastian Lauterbach
Medlem
Tack och done, kostade lite poäng, men de är ju till för att spenderas nångångCU ges bara på longhaul så kör på med Plusgrade
Tack och done, kostade lite poäng, men de är ju till för att spenderas nångångCU ges bara på longhaul så kör på med Plusgrade
Man diskas om man begärt specialmat.. inkl child meal
Specialmat ska mig veterligen inte diskvalificera, men det är nog större chans att de väljer någon annan att uppgradera.
Jag har fått CU till Plus med två barn (4 o 7 år) + kids meal i bokningen.
Det var rätt länge sedan ja, Februari 2015 tror jag
Så var det då minnet är kort...2016 kanske?
Första inlägget i den här tråden är från juni 2015, så jag antar att CU inte fanns innan sommaren 2015.
Verkar vara lite olika bud på vad som gäller för CU med specialmat. Någon som har aktuell info om vad som verkligen gäller?
(Båda fallen ovan handlade om "child meal", i mitt fall handlar det om att jag snart ska åka med en kompis som är glutenintolerant. )
@Canadien - Hur länge sen var detta? Dvs, hände det relativt nyligen eller var det i början av CU-tiden (så att de kan ha hunnit ändra reglerna)?
Jo, är det inget mail är det ingen CU. I synnerhet efter att incheck öppnat får det definitivt anses vara operational reasons.Shanghai - Köpenhamn idag 7/9, go till plus.
Dock inget mail men tyder ändå på en CU då jag checkade in 24h innan avfärd, fortfarande i go.
Gick in å skulle kolla plats igen en halvtimme senare å var då placerad i plus i stället.
Vidöppet i go när jag checkade in.
Men har fortfarande inte fått mail, 2,5h innan avgång, vilket jag fått de andra gångerna jag fått CU.
Tveksamt att de skulle göra en opup 23,5h innan..
Tack SAS!
Varför det?Tveksamt att de skulle göra en opup 23,5h innan..