Senaste nytt

Courtesy upgrade på SAS longhaul som Eurobonus Diamond/Pandion

Så inrikes/Europa kan man inte hoppas på en uppgradering om man tex bokar go? Eller blir det någon annan form utav uppgradering då?
Har varit Diamond sen början och gör ca 80 ben om året i blandat go/plus med SAS i europa. Tror inte jag blivit uppgraderad någonsin, har iofs aldrig frågat

Men å andra sidan är det ju lite som att åka buss så jag bryr mig inte.

Seatblock däremot får jag alltid om det inte är fullt så det är kanon. Även där funkar jämförelsen med buss typ

Last edited:
Har varit Diamond sen början och gör ca 80 ben om året i blandat go/plus med SAS i europa. Tror inte jag blivit uppgraderad någonsin, har iofs aldrig frågat

Seatblock däremot får jag alltid om det inte är fullt så det är kanon.

Seat block uppskattar jag också mer än om att man skulle bli uppgraderad till plus inrikes/Europa då polarrullen inte väger upp det hela.

Bra då har jag mer kunskap kring dessa bitarna. Tack!

Seatblock däremot får jag alltid om det inte är fullt så det är kanon. Även där funkar jämförelsen med buss typ
Två gånger tror jag att jag fått uppgradering till plus inom Skandinavien sedan diamond började. Båda gångerna till mittsäte vid equipment change.

Däremot håller jag med om att seat block funkar hyfsat nuförtiden. Så länge det inte är två resande tillsammans så verkar det slå igenom den ibland.

Toppen