Senaste nytt

Courtesy upgrade på SAS longhaul som Eurobonus Diamond/Pandion

Jag misstänker att din polare var något missnöjd, ha ha

Shit. Din kompis måste varit överlycklig! Helt lyrisk för din skull ;)
I och med att jag är en bra vän såg jag till att han åkte Business dit. På hemvägen checkade han in med mig på olika bokningar och vi båda fick opup till Business. Dvs han åkte Business båda vägar och betalade economy som EBS.

I och med att jag är en bra vän såg jag till att han åkte Business dit. På hemvägen checkade han in med mig på olika bokningar och vi båda fick opup till Business. Dvs han åkte Business båda vägar och betalade economy som EBS.
Ingen katastrof då :D
Jag lyckas aldrig med varken CU eller opup så antar vissa har det o andra inte :)

Ingen CU på Sk925 till IAD idag (än).. Kanske inte så konstigt då businesskabinen verkar helt full på expertflyer.. Får hålla till godo med Plus.

Jag har under ett år som EBD fått en endaste CU, och det var när jag flög privat och hade köpt biljetterna direkt via SAS. Ingen av mina via resebyrå bokade tjänsteresor har blivit CU:ade. Samband eller slump?

Jag har under ett år som EBD fått en endaste CU, och det var när jag flög privat och hade köpt biljetterna direkt via SAS. Ingen av mina via resebyrå bokade tjänsteresor har blivit CU:ade. Samband eller slump?

Enligt mina erfarenheter är det en slump. Har fått CU Plus-Business på hemvägen på 2 av 3 resor bokade genom resebyrå (Egencia).

CU från Go till Plus från CPH-PVG i morgon... vet inte om det blev bättre dock...
Hade plats 30H (sitter gärna vid fönstret) och förmodligen ingen bredvid mig. Blev "uppgraderad" till 20G.
Bra eller dåligt?

Hävdar att det är ett samband. Har EXAKT samma upplevelse, bokat 90% av resorna via resebyrå. Enda gångerna det blivit CU är när jag bokat via sas.se.

Toppen