Senaste nytt

Courtesy upgrade på SAS longhaul som Eurobonus Diamond/Pandion

Montana

Medlem
Hävdar att det är ett samband. Har EXAKT samma upplevelse, bokat 90% av resorna via resebyrå. Enda gångerna det blivit CU är när jag bokat via sas.se.

Jag har fått CU på ett leg per t/r på 2 av 3 resor bokade via resebyrå så jag delar inte din upplevelse att man "missgynnas" av att ha bokat via resebyrå.
 

Kimmen00

Medlem
Ingen CU igår på sk926 från Dulles till Köpenhamn (satt i Plus) trots minst 5 platser lediga i C. Valde att avstå upgrade på flygplatsen.
 

Canadien

Medlem
5 platser är nog för lite? Tänker att när CU behandlas 48h före avresa så måste det finnas mer än så för att man ska nalla på inventoryt?

Tänker att SAS har rätt bra koll på hur många platser som säljs sent på varje sträcka, och att CU är byggt efter det.
 

brunte

Medlem
Hävdar att det är ett samband. Har EXAKT samma upplevelse, bokat 90% av resorna via resebyrå. Enda gångerna det blivit CU är när jag bokat via sas.se.
Nu när jag tänker på det har jag aldrig blivit OpUp:ad annat än vid egna bokningar heller. Suspekt. Men visst, det är ofta ganska lätt att se mönster som inte finns i alla möjliga sammanhang.
 

gjohansson

Medlem
5 platser är nog för lite? Tänker att när CU behandlas 48h före avresa så måste det finnas mer än så för att man ska nalla på inventoryt?

Tänker att SAS har rätt bra koll på hur många platser som säljs sent på varje sträcka, och att CU är byggt efter det.
CU är väl tidigast 24h innan resa ner till strax innan avfärd typ?
Du tänker på Plusgrade?
 

perhall

Medlem
Efter två år som Diamond har jag faktiskt aldrig blivit uppgraderad. Skönt att höra att det är automatiserat så de inte har något emot mig...
Får istället njuta av att jag blev uppgraderad till ett takterrassrum hos Accor där jag är nu, som Platinum Member...
 
Toppen