Infant=diskad direkt. Se första posten.Någon här som fått en CU när ni rest med infant? Ej i babycot utan i knäet.
Det borde väl fungera i teorin, det finns folk som rapporterat om att de kört OT till plus och sen fått CU till Business. Nu är ju inte OT och poänguppgradering samma sak.Någon som vet hur de hanterar CU vs. begärd uppgradering med poäng? Om jag begär uppgradering med poäng i förväg och den går igenom 24h innan avgång, då kanske jag går miste om en ev. CU som ju brukar göras närmare avgång?
För att du är så trevlig och värd den "gratis" uppgraderingenFick just en CU uppgradering från GO till Plus imorgon på SK983
Varför säljer dom inte biljetterna i stället? Se mitt inlägg nummer 3746
Druckit mycket öl i kväll?För att du är så trevlig
Inte en enda, det sparar jag till helgenDruckit mycket öl i kväll?
Nja jag mailade Diamantsupporten idag och dom menar att om man har infant bokad med babycot (barnsäng som hänger framför) så är man diskvalificerad. Om barnet dock reser i knäet utan babycot eller egen stol så ska man inte vara diskvalificerad.Infant=diskad direkt. Se första posten.
Någon här som fått en CU när ni rest med infant? Ej i babycot utan i knäet.
Litar du på supporten?Nja jag mailade Diamantsupporten idag och dom menar att om man har infant bokad med babycot (barnsäng som hänger framför) så är man diskvalificerad. Om barnet dock reser i knäet utan babycot eller egen stol så ska man inte vara diskvalificerad.