Ja tills jag är motbevisad måste jag ju lita på en representant från det företag som frågan gäller.Litar du på supporten?
Ja tills jag är motbevisad måste jag ju lita på en representant från det företag som frågan gäller.Litar du på supporten?
Men vad är det för attityd. Kan vi inte vara sakliga istället? Ge mig belägg för att just denna fråga med infant och CU skulle ha föregåtts av en lögn från SAS sida? Jag vill ju bara veta. Ni som har svaret kan ju svara istället.Och jag tror på tomten![]()
Problemet med SAS kundtjänst är att de ofta har fel när man frågar dom, sen kan det självklart vara så att de i detta fall har helt rätt men det är det ingen här som vet eller rapporterat om att det fungerar (vad jag kan komma ihåg).Men vad är det för attityd. Kan vi inte vara sakliga istället? Ge mig belägg för att just denna fråga med infant och CU skulle ha föregåtts av en lögn från SAS sida? Jag vill ju bara veta. Ni som har svaret kan ju svara istället.
Kundtjänst har kanske inte ljugit men mycket sannolikt okunskap om Courtesy Upgrade.Men vad är det för attityd. Kan vi inte vara sakliga istället? Ge mig belägg för att just denna fråga med infant och CU skulle ha föregåtts av en lögn från SAS sida? Jag vill ju bara veta. Ni som har svaret kan ju svara istället.
Tack. Saklig information hjälper alltid.Problemet med SAS kundtjänst är att de ofta har fel när man frågar dom, sen kan det självklart vara så att de i detta fall har helt rätt men det är det ingen här som vet eller rapporterat om att det fungerar (vad jag kan komma ihåg).
Senast jag frågade SAS kudntjänst om hur många väskor jag fick ta med på hemresan från USA när första flighten var med Virgin America så var svaret att jag skulle få ta med 2 stycken (eller om det var fler). Visade sig att jag bara fick checka in 1 väsla gratis och betala för den andra. Vände mig då till SAS och ville ha tillbaka den utgiften men fick till svar att kundtjänst då hade givit mig fel svar och att jag skulle betala för den andra väskan.
Det finns tyvärr inga officiella "regler" för vad som gäller för Courtesy Upgrade så väldigt svårt att veta om den infon du har fått stämmer eller inte.
Ja men frågan är om det är infant med babycot eller inte? Att babycot är uteslutet förstår jag för det är ju så platsspecifikt.Kundtjänst har kanske inte ljugit men mycket sannolikt okunskap om Courtesy Upgrade.
Enligt tidigare kommunikation (se första inlägget) bokningen med infant är diskvalificerad från Courtesy Upgrade.
Dock finns det platser i Business (även i plus tror jag) för babycot så det skulle inte vara omöjligt.Ja men frågan är om det är infant med babycot eller inte? Att babycot är uteslutet förstår jag för det är ju så platsspecifikt.
Jag utgår ifrån tidigare kommunikation och där står det endast om infant. Ingenting om med babycot eller inte.Ja men frågan är om det är infant med babycot eller inte? Att babycot är uteslutet förstår jag för det är ju så platsspecifikt.