Senaste nytt

Courtesy upgrade på SAS longhaul som Eurobonus Diamond/Pandion

Det är verkligen knepigt med CU. Hur gör andra flygbolag? Det bästa hade ju så klart varit att man själv väljer att svara ja eller nej, inom en viss tidsram, hellre än att dom bara flyttar upp en.

PS. Hur vet man om man har seatblock, som vid ditt scenario i GO? Är det något man kan antingen be SAS om, eller i alla fall fråga om? Man har ju som sagt hellre fönsterplats och seatblock i GO än mittensätte och grannar i Plus.
 

lillemannen

Medlem
Är det någon EBD/Pandion som har fått CU i augusti månad på longhaul?
På mina sista tre flighter med SAS har jag bara EBG på bordingpasset, vilket det verkar vara en bugg i systemet enligt incheckningen.
Då lär det bli svårt att få CU.
 

Kimmen00

Medlem
Senaste 3 flighter i juli /aug till USA har jag inte fått ngn CU trots att det funnits gott om platser i C (åkte plus alla gångerna). Är det avskaffat? Börjar tro det..
 

pswe

Medlem
Senaste 3 flighter i juli /aug till USA har jag inte fått ngn CU trots att det funnits gott om platser i C (åkte plus alla gångerna). Är det avskaffat? Börjar tro det..
Hur har det kommunicerats att det finns från början? Jag försökte söka på hemsidan men hittar inget bland Diamondförmånerna, är det jag som söker dåligt?
 
Toppen