Borde bli en konkurrensfaktor för länder som vill ha in turister att ha så få restriktioner och krav som möjligt. Så hoppas på lite fler öppningar när man ser effekterna av vaccinationerna.
Borde bli en konkurrensfaktor för länder som vill ha in turister att ha så få restriktioner och krav som möjligt. Så hoppas på lite fler öppningar när man ser effekterna av vaccinationerna.
Ja det kan man ju hoppas.
'här får du en normal semester.. "
Kan titta på den här sammanställningen för att förstå varför Mexico har valt sin linje:
Visualizing the Countries Most Reliant on Tourism - Visual Capitalist
Det enda jag kan komma på är att den som köpte presentkortet kan göra en kortreklamation om han/hon använde ett kreditkort. Risken är dock att det har gått för lång tid sen köpet gjordes.Hittar ingen bättre tråd för detta:
Har ett presentkort hos en resebyrå som är i konkurs sedan i somras. Jag hörde av mig till förvaltaren och inget kom från det. Finns det något man kan göra åt detta?
Grämer mig att jag aldrig använde det, även om det är 2500kr hit eller dit. Var några snälla vänner som gav mig det dock...