mellanlandning vart?
Frankrike.
mellanlandning vart?
Intressant, utveckla gärna vad fel testpapper innebär? För mig veterligen ska PCR-test ifrån Stockholm räcka för att flyga till alla länder med krav på test, om så även med mellanlandning i Frankrike.Min bror fastnade på en mellanlandning för att han hade med sig fel testpapper från covidtestet i Stockholm. Blev hotell några dagar och nya flygbiljetter (dubbla nya flygbiljetter då snabbtestet på det lokala sjukhuset inte godkändes).
Tål att lyftas, problemen med att resa dessa dagar är inte att bli smittad av Covid-19. För de flesta.
Snabbtest är inte PCR-testIntressant, utveckla gärna vad fel testpapper innebär? För mig veterligen ska PCR-test ifrån Stockholm räcka för att flyga till alla länder med krav på test, om så även med mellanlandning i Frankrike.
Vårdcentralens PCR-test är ju inte tänkt som reseintyg. Ett sådant får man skaffa på en privat klinik och kostar 1000-2000 kr.Det var ett PCR-test i Stockholm men vårdcentralen skickade inte med all den dokumentation som krävdes. Snabbtestet i Frankrike underkändes (så klart) men de gjorde sedan ett PCR och resan slutfördes.
Jag älskar när folket som ska vara ”smarta gubben” trillar dit. Få händelser skänker mig så mycket glädje!Kan tänka mig att många försökt "slippa" den kostnaden...
Jag älskar när folket som ska vara ”smarta gubben” trillar dit. Få händelser skänker mig så mycket glädje!
I fallet med vårdcentraler som överutnyttjas som gratis testklinik, där man betungar vården och testkapaciteten med rent trams - då är det utmärkt att det inte fungerar och blir omläxa. Hurra!!